הקמפיין "גם אני" שרץ בשבוע האחרון ברחבי העולם בעקבות פרשת ווינשטיין סיפק ללא מעט נשים חזקות את האומץ לצאת עם וידויים אישיים על חוויות הטרדות מיניות קשות שעברו. רובן העדיפו לא לחשוף את שם המטריד ולספר על החוויה הקשה מבלי לספק פרטים מזהים. כך גם גולשת אמיצה בפייסבוק שהחליטה לפרסם באחת הקבוצות הפמינסטיות פוסט שקשה היה להישאר אליו אדישים.



אותה גולשת אמיצה חושפת, כי בכיר מהבית היהודי הטריד אותה מינית וניסה לנשק אותה בכוח. אותה מתלוננת ביקשה לשמור את פרטיה חסויים ולא לשתף פעולה עם התקשורת. כותבת הפוסט לא חשפה את שם הבכיר, ומספר רגעים אחרי שפירסמה את הפוסט אף בחרה להסירו.



הגולשת, שפרטיה ישארו חסויים החליטה לשתף בחוויה שלה, דווקא בעקבות הציוץ של ח"כ בצלאל סמוטריץ' שפרסם אתמול ציוץ שבו מתח ביקורת חריפה על הקמפיין. הציוץ גרר תגובות רבות ועורר סערה רבה ברשת. חבר הכנסת כתב: "צריך לומר את האמת: קמפיין #MeToo הוא שקרי מגמתי ומסוכן, שנועד להציג את כל הגברים כמטרידים ואנסים ואת כל הנשים כקרבנות".



הגולשת האמיצה פתחה את הפוסט כך: "התלבטתי ארוכות אם לכתוב את זה או לא, כי זה משהו אחד לכתוב #גם אני ומשהו אחר לשתף מה קרה". היא המשיכה: "כשפירסמתי בפרופיל שלי תמונה עם ההאשטאג #metoo היה לי בראש את המקרה שקרה בעבודה שעליו כולם מסביבי יודעים, כולם יודעים איך הוא תפס לי את הטוסיק, כולם יודעים שהוא הושהה לשבוע, וכולם יודעים שהוא עדיין גורם לרוב הנשים שם להרגיש לא בנוח. חוץ מהחבר הכי טוב שלי אף אחד לא יודע על עוד מקרה כי המקרה הזה קשור למישהו חזק פוליטית והדבר האחרון שרציתי זה להיות אייטם".



הפוסט המדובר לפני מחיקתו. צילום מסך



עוד נכתב בפוסט, שהוסר כעבור זמן קצר: "עד היום, היום ראיתי שחבר הכנסת מאותה מפלגה צייץ בטוויטר על כמה הקמפיין הזה מיותר ונשבר לי. הוא טען שהקמפיין הופך את כל הגברים לאנסים ואת כל הנשים לקרובנות. אז בצלאל בוא אני אספר לך על חבר שלך, לובש הכיפה, בכיר בבית היהודי, שלמרות שאמרתי לא, ניסה לנשק אותי בכוח. רק המחשבה על הלשון שלו עדיין גורמת לי לבחילה. זה לא קמפיין שהופך נשים לקורבנות זה אתה והחברים שלך".