המשטרה עצרה בסוף השבוע תושב המרכז כבן 49 בחשד לסחר בסמים שככל הנראה יועדו להפצה באזור בירושלים. ביום חמישי פשטו בלשי היחידה המרכזית של המשטרה על ביתו של החשוד. בחיפוש שערכו השוטרים במקום הם גילו מוחבא בתוך מכונת הכביסה חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של כ– 52 גרם ובשווי אלפי שקלים. עוד נתפס כסף מזומן בסך כ– 4,000 שקל. 

החשוד הובא לחקירה בחשד ליצוא, יבוא, מסחר והספקה של סמים, במהלכה נקשר למיוחס לו. עם התקדמות החקירה עלה כי על פי החשד יועדו הסמים להפצה באזור ירושלים והסביבה. ביום שישי האחרון הוארך מעצרו של החשוד עד ל-23 באוקטובר בפני בית המשפט. חקירת המשטרה בעניין נמשכת.
 
הסמים שנתפסו במכונת הכביסה של החשוד. צילום: דוברות המשטרה
הסמים שנתפסו במכונת הכביסה של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל ממשיכה בפעילות הגלויה והסמויה כל העת במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת כנגד יצוא, יבוא וסחר בסמים המופצים בקרב האוכלוסייה ופוגעים באיכות חיי התושבים ולא אחת מסכנים חיי אדם". 
 
 כזכור, בחודש מרץ, נדהמו לגלות בודקי המכס בנתב"ג ויחידות הסמים של מכס נתב"ג סם מסוג מריחואנה, במשקל של 1.5 ק"ג, בתוך שקיות, תמימות למראית עין, שהכילו חלקי "לגו". השקיות נמצאו בתוך חבילות שהגיעו כמשלוח מחו"ל לישראל, ועליהן נכתבה כתובת נמען בירושלים. חוקרי המכס העבירו את הפרטים לחוקרי ימ"ר ירושלים שפתחו בחקירה סמויה לאיתור המבריחים, בסופה אותר צעיר כבן 20 מירושלים שהגיע לקבל את החבילה ונעצר.