חודש אחרי שנחקרה שוטרת מתחנת לב הבירה בחשד לתקיפת חרדי במסגרת הפגנות שהתקיימו בירושלים, ולאחר שכבר הוגש נגדה כתב אישום בגין אותה עבירה, נחקרה היום (ראשון) אותה שוטרת במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בגין עבירה דומה מהשבוע שעבר. 

הבוקר, כך עולה, נחקרה השוטרת באזהרה בחשד לתקיפת חרדים בעת שאבטחה את ההפגנות שהתקיימו בירושלים. בסרטון שהועבר למח"ש מתועדת השוטרת כשהיא מפנה בעיטה לעברם של חרדים, שניסו למנוע מעבר של רכב שב"ס לכיוון בית המשפט בירושלים בעת הבאתם של מפירי סדר חרדים שנעצרו בהפגנה יום קודם לכן.
השוטרת מסרה בחקירתה כי במסגרת תפקידה, בעת שחשה מאוימת, ניסתה לפזר מעליה את המפגינים ולהרחיקם ולשם כך שיגרה בעיטה באוויר. השוטרת שוחררה עם סיום חקירתה ללא תנאים מגבילים. נזכיר כי לפני חודש כבר נחקרה השוטרת בגין עבירה דומה והוגש נגדה כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים. 

בתוך כך, לגבי אירוע אחר, בו נראה שוטר יוצא מרכב ושולף את נשקו ומפנה אותו לעבר המפגינים ואומר להם "משיהו רוצה כדור?", במח"ש לא מוצאים לנכון לחקור את השוטר ובודקים אם התנהגותו גובלת בעבירה פלילית. 
בסוך השבוע נעצרו ע"י שוטרי ירושלים כ-120 מפרי סדר בהפגנות המחאה בירושלים ובבית שמש. חלק גדול מהם שוחררו עם סיום חקירתם, אולם קרוב ל-20 חשודים הובאו לביהמ"ש תחת כותרת של פלוני או אלמוני משום שסירבו לחשוף את זהותם. ביהמ"ש האריך את מעצרם בשישי האחרון ובשבת התייצבו כמה עשרות חרדים בבית המעצר במגרש הרוסים כדי לתמוך בהם. הם פוזרו ע"י המשטרה לאחר שהובהר להם כי אם לא יעזבו תא המקום הם ייעצרו.