"פייק ניוז היא שימוש בדיס-אינפורמציה והפצת מידע שקרי לצורך קידום אינטרסים", סיפר המרצה, "המושג הזה מזוהה עם בחירות ארצות הברית בשנת 2016 בו ראינו כיצד שימוש בכלי התקשורת המסורתיים ובעיקר בכלי התקשורת האלטרנטיביים כמו פייסבוק ניתן לקדם אינטרסים. הציבור בעולם למד כיום להטיל ספק במידע שמגיע מכלי התקשורת הקלאסיים, הם נתפסים כשופר של השמאל ולכן תומכי הימין מצאו מפלט ברשתות החברתיות. הציבור הבין שניתן לקבל אלטרנטיבה למידע באופן כזה שהמידע ימצא חן בעיני המשתמש. ברשתות החברתיות כל אחד יכול למצוא מידע שתואם את השקפת עולמו".