ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו צילומי מסך של הודעות וואטסאפ שכתב אריק רוזנטל, יועץ התקשורת של ש.ר. התובעת נגד שרה נתניהו, מציע עבודה לעובדת במעון ראש הממשלה.  "הקנוניה נחשפת: איש יחסי הציבור של מני נפתלי ושל התובעת נגד משפחת נתניהו מציע עבודה מפתה לעובדת אחרת במעון ראש הממשלה", כתב נתניהו.

"מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי", המשיך הפוסט של נתניהו. "עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה".
 


ראש הממשלה הוסיף: "אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ״ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה ע״י הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בהתכתבות זו!".


"איימה לפגוע בה"

בתוך כך, ערוץ 2 פרסם אתמול כי רוזנטל היה זה שפנה יממה קודם לכן אל עובדת אחרת במעון ראש הממשלה המופיעה לכאורה כעדה בתביעתה של ש"ר והציע לה לעבוד במשרדו בין היתר כעוזרת אישית שלו.
 
יועץ התקשורת שלח אל אותה עובדת מספר הודעות בווטסאפ וכשהעובדת השיבה לו קבעו השניים כי היא תשוב אליו בעניין למחרת. רוזנטל התייחס לנושא בערוץ 2 כשטען שמחובתו לדאוג לאזרח המצוי במצוקה לכאורה וכך עשה גם במקרה זה לנוכח היחס שלו זוכים עובדים במעון ראש הממשלה.
 
כזכור, במשך למעלה מעשר שעות מסרה ש"ר הצעירה החרדית, מגישת התביעה כנגד שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה, עדות במשטרה לאחר שהתלוננה בעצת פרקליטיה כי בהתייחסות אליה מצידה של רעיית ראש הממשלה ועובדים במעון ראש הממשלה נחשפו מהלכים הנושאים אופי פלילי לכאורה המחייב את התערבות המשטרה.
 
בשעות הבוקר הגיעה הצעירה בת ה- 24 נשואה ואם לשלושה ילדים לתחנת המשטרה במגרש הרוסים בירושלים והתלוננה כי אוימה על ידי הגברת נתניהו כפי שחשפה בתביעה שהגישה נגדה. בין היתר ציינה כי נתניהו איימה לפגוע בה. עוד היא ציינה כי אחרי שהגישה את התביעה נגד רעיית ראש הממשלה בגין מה שחוותה במעון ראש הממשלה, היא נחשפה לאיומים והטרדות במכשיר הטלפון הנייד שלה ובסביבתה הקרובה. נבהיר כי את התלונה במשטרה הגישה המתלוננת בעצת פרקליטיה ויועץ התקשורת המלווה את הפרשה מבחינתה אריק רוזנטל שלמרות פניות חוזרות ונשנות אליו בחר שלא להגיב.