אריק רוזנטל, יועץ התקשורת של ש.ר, לשעבר עובדת הניקיון במעון ראש הממשלה, שטענה להעסקה פוגענית מצדה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הגיב הבוקר (שני) בכאן ב' להאשמותיו של רה"מ נתניהו כי הוא חלק מ"קנוניה" נגדו. נתניהו אתמול העלה פוסט לפייסבוק ובו צילומים של הודעות וואטסאפ ששלח רוזנטל לעובדת אחרת במעון ראש הממשלה בהם הוא מציע לה לעבוד אצלו.



"זה לא סיפור שיש בו מקום לציניות", אמר רוזנטל וטען כי רק ניסה לסייע לעובדת במצוקה. "אני מבין למה זה נראה ככה, תנקה את הספינים של שכירי החרב של ראש הממשלה. אני במשך ימים לא עצמתי עין, שמעתי את הסיפורים. מסביב זה רעשי רקע. יכול להיות שזה נראה לא טוב, אנשים חושבים שזה מהלכים של יחצ"נים. אבל יש פה מהלך שלי לסייע לאדם במצוקה".

"זה לא פעם ראשונה שאני בחיים האישיים שלי נתקל באנשים במצוקה אז אני עוזר", אמר יועץ התקשורת. "בסוף יש שם אישה שכותבת על המקום שהיא נמצאת בו "כלא, מצוקה". זאת הייתה דרך להגיע אליה. מבחינתי, הייתי מוכן להגיע למקום בו היא מועסקת אצלי עד שהיא מסתדרת".

 בנימין נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם
בנימין נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם

 

רוזנטל כינה את המתחולל במעון ראש הממשלה "גהנום עלי אדמות" ואמר כי יש בידיו ראיות לכך. "משהו רע קורה במקום הזה, האישה הזו עדיין שם וזה הסיפור", אמר. "אומר ביבי נתניהו "קנוניה נחשפת". אני אומר לכם: 'קן קוקיה' אחד גדול והכל מגובה בראיות. בסוף יש אישה במשרד ראש הממשלה, יש שם אשת ראש הממשלה שעושה דברים נוראיים אסור לתת לאישה הזאת להעסיק עובדים, להיות ביחסי מרות. מה שהם עוברים זה גיהנום עלי אדמות. זה הסיפור".
 

יועץ התקשורת טען כי למשרדה של עורכת הדין של ש.ר, נעמי לנדאו, ובו הוא מועסק, יש מניע אידיאולוגי בעבודתו ולכן הוא לא גובה תשלום מהמתלוננת. "יש פה אידאולוגיה, אידאולוגיה של נעמי לנדאו להעלות למודעות בישראל את הנושא של התעמרות בעבודה ואין כמו לעשות את זה מול המעסיק מספר אחת", אמר רוזנטל. "הבעיה האחרונה של עו"ד לנדאו זו פרנסה היא עושה הרבה מקרים של פרו בונו (ללא תשלום). אני מזמין את כולם לעו"ד נעמי לנדאו היא תשמח לייצג את כולם פרו בונו".