חברת הכנסת מירב בן ארי, פרסמה היום (שני) בדף הפייסבוק שלה כי היא זכתה בדירה במסגרת מחיר למשתכן, פרויקט הדגל של ראש מפלגתה, שר האוצר משה כחלון. "אחרי 60 הגרלות שבהם הפסדתי מאז מאי 2016, התברר לי בסופ"ש האחרון שזכיתי בפרויקט של אפריקה ישראל בגליל ים, בהרצליה.


כמה סימבולי דווקא בהרצליה האמצע של החיים שלי אז והיום, בין נתניה לת"א. העיר בה למדתי, עבדתי כסטודנטית, גרתי בשכירות כמה שנים טובות והכי חשוב הקמתי שם את מפעל חיי "דרך הגלים", דווקא שם בהרצליה. קארמה שכזו".



"זכיתי והתרגשתי", כותבת בן ארי, "התרגשתי כי סוף סוף זה קורה, יהיה לי בית משלי. נכון, הבית עוד לא נבנה ויש עוד ועדות, חוזים וכסף (הרבה כסף) אבל עצם העובדה שיש לי תקווה לבית משלי זו תחושה שלא הייתה לי אף פעם. בית לאריאל ולי, אחרי שנים רבות של שכירות (כמעט 20 שנה) אחרי עשרות אלפי שקלים שהוצאתי על דירות של אחרים, אני יכולה לחשוב שהיום אני בדרך לבית משלי".



"סימלי בעיניי כל העניין של הזכייה כי את הקמפיין שלי במפלגת 'כולנו' התחלתי בנאום שלי על ה"הומלסים החדשים", אותם צעירים שעבדו קשה כל חייהם אבל לא הצליחו לממש את הזכות הבסיסית שלהם לדיור והנה עכשיו אני יכולה לומר בבטחה שהצטרפתי למפלגה הנכונה, מפלגה שמשבר הדיור הוא בראש מעייניה ואפשר אולי לומר שפתרון המשבר עוד ארוך ויש עוד כל כך הרבה בעיות בדרך לפתרון אבל הנה משהו קרה ויש בי אופטימיות זהירה", הוסיפה בן ארי.



"זה עדיין נראה לי בגדר חלום, כל סוף השבוע הסתכלי באינטרנט ובדקתי שבאמת זכיתי ושזה המספר הנכון, לא הייתי בטוחה. היום אני מרגישה שבכל מקרה זכיתי, זכיתי בתקווה, באופטימיות לעתיד טוב יותר וזכיתי שבקרוב ממש, אריאל ואני נגיע לדירה משלנו, שתהיה רק שלנו. אריאל, אני עוד אלפי צעירים וצעירות אחרים שסוף סוף יכולים להגשים את החלום הכל כך חשוב הזה, לקנות בית בישראל", סיכמה.