שלט חוצות שקיבל את פני הבאים לירושלים מתחילת השבוע, עליו מתנוססות בגאון פניהם של מאיר כהנא ובנצי גופשטיין, הוסר היום (רביעי) בעקבות פנייה של ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) למפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי. השלט הוסר למעשה על ידי עיריית ירושלים, בעקבות פנייה של ארגונים שונים, לאות תמיכה במכתב של סטלובה. 
השלט, שנתלה ביום ראשון על מלון וגן האירועים "גני ירושלים", מזמין את הציבור לאזכרה של כהנא ביום שלישי הבא, באולם היכל דוד. מתחת לפרטים על האזכרה, מתחת לתמונה של גופשטיין, רשום בגדול "בנצי גופשטיין, עם ישראל אומר לך תודה". במכתב של סבטלובה נרשם כי "משנתו של האיש כללה הסתה לרצח ערבים ואינה ראויה להתנוסס בבירה. זאת  ועוד, הארגון בראשו עמד הוגדר כארגון טרור, והפרסום מהווה עבירה על סעיף 24 א‘ לחוק המאבק בטרור".

"חייב לרדת". מאיר כהנא נואם בכנסת. צילום: סער יעקב, לע"מ
"חייב לרדת". מאיר כהנא נואם בכנסת. צילום: סער יעקב, לע"מ
מאז נשלח המכתב של סבטלובה לפני יומיים, עד שהוסר בשעות האחרונות השלט הספיק לעורר זעמם של תושבים וארגונים רבים, שהגיבו לאות תמיכה בפנייה של סבטלובה. בהודעה של הקרן החדשה לישראל נכתב כי שלט חוצות ענקי לזכרו של 'הרב' מאיר כהנא, מתנוסס לו בגאון על בניין בירושלים, כאילו לא מדובר במי שהוגדר כמנהיג ארגון טרור על ידי ממשלות ישראל, בריטניה, וארה"ב". 

עו"ד יוסי חביליו, ראש עמותת צחור, פנה גם הוא במכתב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ובפוסט שהעלה היום כתב כי ה"שלט הזה שמקבל את פני הבאים לירושלים בברכה של גזענות ושנאה, חייב לרדת. עוד היום".
מי שפחות היה מרוצה מהסרת השלט הוא גופשטיין, שהגיב היום וטען כי "סתימת הפיות של אותה אחת שמתחבקת עם אבו מאזן, נטועה בשיטות הקומוניסטיות שלה. היא צריכה להפנים שפה זה מדינת ישראל, היא תיעלם מדפי ההיסטוריה ואת כהנא יזכרו עוד הרבה שנים לטובה. קיבלתי אהדה ענקית. זה עורר את זעמם של כמה שמאלנים, שמדברים על חופש ביטוי רק כשמדובר על מחבלים בוגדים, אבל לא נותנים חופש ביטוי לעם ישראל".

מעיריית ירושלים שהסירה את השלט נמסר: "יו"ר וועדת השילוט, סגן ראש העיר מאיר תורג'מן הורה להסיר אתמול את שלט התמיכה בכהנא בכניסה לעיר, בשל העובדה שנתלה שלא כחוק".