ח"כ יעל גרמן (יש עתיד), השתתפה היום (שבת) באירוע 'שבתרבות' במודיעין וחשפה כי הוטרדה מינית על ידי רופא הנשים שלה. בעקבות גל ההאשמות של נשים על הטרדות מיניות וקמפיין ה-METOO# שצבר תאוצה נשאלה גרמן על הנושא וענתה: "כל אחת עברה הטרדה מינית. גם אני, על ידי רופא נשים. קפאתי. לא האמנתי איך רופא נשים מעז? יותר לא הגעתי אליו ולא אמרתי כלום. הרגשתי חוסר בטחון, בושה וההשפלה. פשוט נאלמתי. צריך להפסיק עם אגדת 'כשהיא אומרת לא למה היא מתכוונת? כשהיא אומרת לא היא מתכוונת ל-לא!'".



ביום חמישי האחרון, העיתונאית הוותיקה סילבי קשת חשפה בחשבון הפייסבוק שלה, כי טומי לפיד, העיתונאי הוותיק שהלך לעולמו בשנת 2008 ואביו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ניסה לאנוס אותה אחרי מסיבה בלונדון בשנת 1963. על פי דבריה של קשת, השניים נפגשו במהלך מסיבה בבית השגריר הישראלי בבריטניה, אהרון רמז, וחלקו מונית יחד. לאחר מכן, על פי טענתה נכנס לפיד לדירתה בתואנת שווא, שם ניסה לאונסה עד שנאלצה להדוף אותו מעליה בכוח.



בפוסט שפרסמה, סיפרה על האירועים:  "התחלתי להשתעמם ואמרתי לחברתי שאני הולכת הביתה. טומי שאל אם נוכל לחלוק מונית. 'בהחלט', אמרתי לו שאני גרה בקנזינטון. 'אני לא רחוק משם' אמר. הגענו עד לדירה שגרתי בה וטומי אמר: 'נזכרתי שאני מוכרח לטלפן לאנשהו. אני יכול לעלות אתך?' כמובן. עלינו, הסרתי את מעילי והוא קשקש משהו לתוך האפרכסת. פתאום נפנה אלי, הפיל אותי על השטיח. נחבטתי בראשי וקרע את שמלתי הצרה. כשניסה לפתוח את רוכסנו,נתתי לו ברכייה איפה שכואב, וכשהתכווץ הוספתי גם דקירה עם העקבים הגבוהים. אינני יודעת מניין היו לי הכוחות, הייתי קטנה וצנומה, אבל הכעס נותן המון כוח. בעודנו מכווץ, קמתי, רצתי למטבח וגם שפכתי עליו קומקום מלא מים. לקחתי את מעילו וזרקתיו מהחלון. הוא הסתלק בבושת פנים".