בפעם השנייה בעשרה ימים, פעוט מירושלים פונה לבית החולים הדסה הר הצופים עם חשד להימצאות סם בגופו. משטרת מחוז ירושלים הודיעה היום (ראשון) כי פעוט בן שנה וחודשיים הובא על ידי הוריו לבית החולים כשהוא מעורפל הכרה ובבדיקות שבוצעו עלה חשד להימצאות סם בגופו. חוקרי משטרה הגיעו למקום, פתחו בחקירה ועיכבו את אביו של הפעוט שהובא לחקירה בתחנת שלם בבירה. במסגרת החקירה הועבר דיווח לגורמי הרווחה.



מבית החיילם נמסר כי "אל חדר מיון ילדים הובא על ידי זוג הורים תינוק בן שנה עם סימני אפאטיות וישנון מהרגיל. רופאי חדר המיון חשדו בקיומו של חומר מרדים בגופו בשל היותו מעורפל הכרה ובבדיקה שנערכה באופן מהיר נמצא קנאביס בגופו. "משטרת ישראל עורבה בממצאי הבדיקה באופן מיידי", הסביר ד״ר דוד רכטמן מנהל מיון ילדים בהר הצופים. "מצבו מוגדר בינוני והוא כרגע רדום באופן עמוק. הוא מטופל במתן נוזלים כתמיכה ובינתיים נשאר אצלנו להשגחה. 
אנו שבים וקוראים להורים ולבני משפחה בוגרים לקחת אחראיות על חומר הנמצאים בהישג ידם של ילדים".


כזכור, בחודש שעבר הגיעה פעוטה כבת שנה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני, כשהיא ללא הכרה ומנוטרת. לאחר שהתדרדר מצבה בוצעו בה בדיקות שבהן נמצאו שרידי סם מסוג קנאביס בגופה. מהחקירה עולה כי האם הבחינה בבוקר כי הפעוטה מתקשה להתעורר ולקחה אותה למרפאה קרובה משם פונתה לבית החולים. 



דיווח הועבר אז לגורמי הרווחה שמטפלים בפעוטה יחד עם הסבתא. משפחת הפעוטה גרה בדרום ירושלים. הסם היה בדירת המשפחה ובנסיבות שאינן ברורות הילדה בלעה אותו. ככל הנראה, היא זחלה ולקחה את החומר. חקירת המשטרה בעניין נמשכת.