אחרי אושרת קוטלר, אשת תקשורת נוספת חושפת שנשיא קשת, אלכס גלעדי, הטריד אותה מינית. העיתונאית נרי ליבנה כתבה הערב (ראשון) בטור שפרסמה באתר "הארץ" כי איש התקשורת הוותיק חשף בפניה את איבר מינו בביתו. 

"הסיפור עם גלעדי התחיל בקטע שכתבתי במדור שהיה פעם במוסף וקראו לו 'מלח הארץ", כתבה ליבנה. "הנושא היה חונטת ותיקי ערוץ 1, ה'אולד בויז' כפי שכיניתי אותם, והאופן שבו הם מגבים זה את זה. יומיים לאחר שהתפרסם הקטע התקשרה אליי מזכירתו של גלעדי, אז בעל מניות בקשת ודמות מרכזית בחברה, ואמרה שהוא רוצה לדבר איתי. האמת, התרגשתי. הנה, הנה, אמרתי לעצמי, מזדמנת לי כאן תוכנית טלוויזיה. גלעדי שאל אותי מתי אוכל לפגוש אותו משום שהוא רוצה להציע לי משהו שיעניין אותי. הוא הציע שניפגש מחוץ למשרד, כדי לשמור על דיסקרטיות בנוגע להצעה, שעדיין האמנתי בתום לב שהיא הצעת עבודה. הוא הציע שניפגש לדרינק ואחר כך נלך לארוחת ערב".
לדברי ליבנה, הזמין אותה גלעדי אליו הביתה. "לא ראיתי שום סיבה לסרב. הגענו לביתו, הוא הציע לי לשתות. ביקשתי דיאט קולה. הוא הושיב אותי על ספה מול קיר מרובה מסכים, אמר שהוא הולך 'להתרענן' ועלה אל הקומה השנייה בגרם המדרגות המפותל עם מעקה הברונזה", היא כותבת. 

כשגלעדי ירד חזרה, מספרת ליבנה, הוא לבש חלוק משי. "מתחת לחלוק הוא לבש חולצה מכופתרת עד הצוואר וגופייה לבנה. משום מה החליט לפרוש לפתע את שולי החלוק, חשף את עצמו בפני ואמר לי 'דברי אליו'". 
"צעקתי עליו שיסגור מהר את החלוק וביקשתי שיזמין לי מונית. 'מה את הולכת לעשות עכשיו?", הוא שאל. אמרתי לו שאני הולכת לפגוש את כל החברות הפמיניסטיות שלי, ולספר להן בדיוק מה הוא עשה. הוא לחץ על איזשהו מספר בחייגן האוטומטי ואמר לי שהנהג שלו מחכה לי בחוץ. 'מה, כבר?', שאל אותי הנהג, שידע כנראה בדיוק מה קורה שם בווילה, 'בדרך כלל זה לוקח כמה שעות'".

רק לפני שלושה ימים חשפה עיתונאית חדשות עשר, אושרת קוטלר, כי גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני 25 שנים. "אצלי זו לא הייתה הטרדה מינית אלא הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 1994. על הפרק עמדה הצעה להגיש את תוכנית הבוקר. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת ומקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אח"כ והוא מזמין אותי לארוחת ערב. כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא אומר לי 'לא לא, ארוחת ערב. וגם תפני את הערב' ואז אני אומרת לו 'מר גלעדי, זה מאוד מחמיא לי אבל אתה יודע שאני נשואה'", סיפרה. "ואז הוא מסביר לי ואומר לי 'מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה בהוליווד?' ואז עניתי לו שאני יודעת ושאני כנראה לא אתקדם כי אני לא מתכוונת לאכול ארוחת ערב. השאר הוא היסטוריה, אני מצטערת שלא היה לי את האומץ לצאת עם זה לפני שנים ואז אולי הייתי חוסכת לכמה נשים שהגיעו לעבוד ורצו להתקדם ב'קשת'", הוסיפה.
גלעדי מסר בתגובה: "דבריה של נרי נכונים בעיקרם. לא הייתי אז בתפקיד בקשת ולא מזכירתי התקשרה אליה אלא אני. מה שאנשים מבוגרים עושים בחייהם, בבתיהם הפרטיים במסגרת מערכת יחסים אישית, זה עניינם הפרטי. באשר לטענותיה של אשרת קוטלר, בשנת 94' לא היתה לקשת תוכנית בוקר וגם לא ב-95' כשעזבתי את תפקידי, כמנכ"ל קשת. לא ערכתי לה אודישן ואיני זוכר ששוחחנו, כפי שציינה. בכל המקרים, לא היתה כוונה לפגוע ואם התנהגותי גרמה לעגמת נפש, אני מצטער מעומק לבי".

שעות ספורות לאחר חשיפתה האישית של קוטלר, פרסמה העיתונאית הוותיקה סילבי קשת פוסט בפייסבוק, בו סיפרה כי טומי לפיד המנוח, שהלך לעולמו ב-2008, תקף אותה מינית אחרי מסיבה בלונדון ב-1963. על פי דבריה של קשת, השניים נפגשו במהלך מסיבה בבית השגריר הישראלי בבריטניה, אהרון רמז, וחלקו מונית יחד. לאחר מכן, על פי טענתה נכנס לפיד לדירתה בתואנת שווא, שם ניסה לאונסה עד שנאלצה להדוף אותו מעליה בכוח.