ניסיון חיסול הבוקר (שלישי) באשדוד: מטען הוצמד לרכב בפינת הרחובות כנרת וחרמון בעיר, סמוך לבית מגורים, גם לפציעתם של שני עבריינים מקומיים. אחד הפצועים, בן 45, נפצע באורח בינוני עד קשה וגבר עם פציעה קשה בפלג גופו התחתון. השני, בן 48, נפצע בינוני עם חבלה בגפיו. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת המקרה. 

מעוצמת הפיצוץ נשרפו כליל שישה רכבים שעמדו סמוך לרכב שהתפוצץ. מספר מכוניות נוספות נפגעו חלקית מעצמת הקרינה. נזק רב נגרם לבניין ולסביבת הבניין.
פיצוץ רכב באשדוד

שני הפצועים פונו לבית החולים אסותא בעיר, ממנו נמסר שהם טופלו על ידי צוותי המיון והטראומה ואחד מהם הוכנס כרגע לחדר ניתוח. פאראמדיקית מד"א רוית מרטינז סיפרה: "כשהתקרבנו למקום, כבר מרחוק הבחנו בעשן סמיך שיוצא מחניית בניין מגורים. הזירה הייתה קשה, במקום עלו באש מספר 
כלי רכב ולא ניתן היה להתקרב. הובילו אותנו לגבר כבן 45 שאנשים שהיו במקום הוציאו בתחילת האירוע, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בגפיים. גבר נוסף כבן 48 היה בהכרה מלאה וסבל גם הוא מחבלה בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים אסותא באשדוד, כשמצבם מוגדר בינוני".

זה היה הפינוי הראשון של מד"א לבית החולים אסותא באשדוד, שחדר המיון שלו נפתח רק הבוקר. 
 

מן המשטרה נמסר כי "בשעה 8:30 לערך התקבל דיווח במוקד המשטרה על פיצוץ רכב בחניית בניין מגורים ברחוב כנרת באשדוד. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום. כתוצאה מהאירוע עלו באש מספר כלי רכב וגרם נזק במקום. צוותי רפואה פינו מהמקום שני פצועים גפיים. לוחמי האש כיבו את הרכבים שעלו באש. חוקרי המשטרה החלו בחקירת נסיבות האירוע תוך איסוף ממצאים ועדויות". 


זירת פיצוץ הרכב באשדוד. צילום: דוברות המשטרה
זירת פיצוץ הרכב באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

 
זירת הפיצוץ באשדוד. צילום: דוברות מד"א
זירת הפיצוץ באשדוד. צילום: דוברות מד"א

בחודש שעבר מת מפצעיו העבריין עופר יונתייב, שנפצע אנושות לאחר שמטען התפוצץ ברכבו בקריית חיים, שישה שבועות קודם לכן. תיק החקירה המנוהל בימ"ר חוף של המשטרה הפך מתיק ניסיון חיסול לתיק רצח על כל המשתמע מכך. בסוף ספטמבר נעשה ניסיון חיסול בחולון, כשצער בן 21 נפצע באורח אנוש מירי ברחוב יעקב פיכמן בעיר.