פרשת הצוללות ממשיכה לעורר גלים. הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי עורך הדין יצחק מולכו היא איש סודו של נתניהו שנחקר בחשד למרמה והפרת אמונים. הוא נחקר אתמול בשנית במשך שמונה שעות. לדברי גורם המעורה בפרטים, שמו של ראש הממשלה לא עלה בעימות.



יוסי לוי, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו, התייחס היום (שלישי) ב-103FM בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד לפרסומים וטען: "אני חושב שהמהלך ב-2008-09 היה להחליף את ממשלת אולמרט ואני גאה בכך שהייתי חלק מהמהלך. אני רוצה להסתכל על התמונה הגדולה ואני רואה את האפסות של יריביו של ראש הממשלה ואני רואה את שיטות ההפחדה וכיצד מתגמלים את הצוות שלו ואני מוטרד. כל מי שפותח את הפה נגדו לא עונים לו באופן ענייני אלא מאשימים אותו וקוראים לו בוגד, כל מי שמותח ביקורת הוא שמאלן, הפכו את הדיון לשמאל וימין – זו גאונות". 


עוד הוסיף: "ישנה גם שיטה לתגמל את הכלבים שנובחים עבור נתניהו, אחד מקבל תוכנית ברדיו, אחד מקבל תיק בממשלה, אלו ימים חשוכים מאלו של מפא"י, אם הייתה שחיתות במפא"י עשו אותה למען המדינה ולא כל אחד עשה לביתו. עשו למען המדינה ולא מהיד לכיס. הכל אישי, כל מי שמגן על המלך והמלכה הוא פטריוט וכל מי שמותח ביקורת הוא בוגד. נתניהו לקח את שלושת הרמטכ"לים ושרי הביטחון – בוגי יעלון, שאול מופז ואהוד ברק והפך אותם לסמרטוטים. האופוזיציה וגם חלקים גדולים בתקשורת נופלים לפח שלו. נתניהו אדם חכם, הוא גאון שמכין את הסולם הציבורי למפכ"ל וליועץ המשפטי לעל מנת שירדו ממנו, הוא יודע כשיגישו כתב אישום נגדו על הסיגרים והשמפניות הוא יתקוף את התקשורת, המפכ"ל והמשטרה". 


יצחק מולכו עם בנימין נתניהו. צילום: משה מילנר, פלאש 90
יצחק מולכו עם בנימין נתניהו. צילום: משה מילנר, פלאש 90


 
השיב לו אריה אלדד: "אתה מראש יוצא מנקודת הנחה שהוא אשם. עליך להאשים את שני הצדדים בנושא", ענה לו יוסי לוי: "איש לא יוכל לתקוף את המפכ"ל והיועץ המשפטי לממשלה כשיחליטו לסגור את רוב התיקים". בן כספית התייחס לדברים: "אנחנו רואים שאיש לא מציע לאנשים שיוצאים נגד נתניהו עבודה, מני נפתלי לדוגמא בקושי מצליח למצוא עבודה היום". 
על מולכו ושמרון טען לוי: "אני מכיר אותם וזה ממש לא חשוב כרגע. מה שחשוב זה הדרך, כל מי שיוצא נגד ראש הממשלה מאיימים עליו ומפחידים אותו. אם הייתי מספר את השיטות הללו במדינה אחרת לא היו מאמינים לי. העדויות שלהם ישתלבו כמו פאזל של חמשת אלפים חלקים".
עריכה: איתמר זיגלמן