ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, חשף במהלך ישיבת מועצה כי אחד היושבים בשולחן תקף והטריד מינית את אחת מעובדות העירייה. בתחילת השיחה, הוא התייחס למקרי ההטרדות המיניות שנחשפו בתקופה האחרונה. "רוצה לספר לכם מקרה אחד על מישהי שעובדת באחד ממוסדות העירייה, ואני מכיר אותה היטב", הסביר, "היא סוחבת את הצלקות מההטרדות המיניות של הבוס שלה במשך שנים. לעיתים הוא היה נוגע בה, שזה תקיפה מינית". 

לדברי בכר, תקיפה מינית ואונס זה כמעט אותו דבר. "פשוט בתקיפה המינית היא מצליחה לעצור את זה ובאונס היא לא", הסביר, "זה דבר שחייב להוקיע אותו". ראש העיר אמר: "אני לא רוצה לחשוף את האישה, מכיוון שאני רוצה לשמור על הפרטיות שלה. אם היא תרצה - היא תיחשף. אני רק אגיד שזה שתקף אותה, הבוס שלה, יושב פה מסביב לשולחן". הוא סיכם את דבריו: "אני מאוד מקווה שהיא תשכיל לצאת עם הסיפור הזה. אני מאוד מקווה בשבילה".



מקרים רבים של הטרדה ותקיפה מינית נחשפו בתקופה האחרונה בתקשורת. האחרון שבהם הוא ההאשמות שמספר נשות תקשורת הפנו כלפי אלכס גלעדי, נשיא הזכיינית קשת, וטענו כי הוא הטריד אותן מינית ואנס אותן. הבוקר פורסם כי במהלך הלילה גלעדי, מסר הודעה לדירקטוריון ולמנכ"ל קשת, ובה כתב: "אני זז הצידה מתפקידי ב׳קשת׳ זמנית, עד שתוכח חפותי ואלחם להוכחת חפותי מן הטענות הבלתי מבוססות האלה. אני חוזר ומדגיש כי טענות אלה אינן נכונות ואנקוט בצעדים המשפטיים הנדרשים כנגד האשמות השווא הללו". דרורית ורטהיים, יו״ר דירקטוריון קשת אמרה בעקבות הודעתו כי "החל מהיום אלכס גלעדי לא יכהן כנשיא קשת".