כתב אישום הוגש נגד בכיר באחד מבתי החולים באזור הצפון בגין בעבירות של הטרדות מיניות, מעשה מגונה וניסיון לבצע מעשה מגונה. במשטרה מסרו כי האישומים נגדו הגיעו בעקבות שתי תלונות של שתי עובדות בתפקידים מנהליים בבית החולים בו עבד הנאשם.



מהחקירה עלה כי הנאשם במועדים שונים משנת 2014 עד 2017 נהג להזמין את המתלוננות אליו למשרדו. פגישות שהנאשם היה מתבטא באוזניהן של העובדת במשפטים בעלי אופי מיני כמו: "את יפה", "את סקסית", "איזה שפתיים יש לך", "את מאד מושכת".



עוד על פי כתב האישום, בפתחה של כל פגישה הנאשם נהג להתקרב אל אחת המתלוננות ללחוץ את ידה, לנשקה על לחייה ובשלב מסוים היה מזיז את ראשו בכוונה לנשקה גם בפיה וזאת בניגוד לרצונה של המתלוננת הוא אף היה שואל אותה שאלות אינטימיות כמו "מה עשית עם בעלך?" "מתי אתם מספיקים לקיים יחסי מין?" כמו כן, הקורבן הביעה את סלידתה והתנגדותה למעשיו של הנאשם אך הוא לא חדל ממעשיו.



במקרה אחר, הנאשם פנה לאחת המתלוננת ואמר לה כי טיפל בתלונה שלה נגד אחד העובדים שצעקו עליה ואז שאל אותה "מה יוצא לי מזה". בפעם אחרת אמר לאותה מתלוננת "הלוואי שתחליקי ותפלי על החזה שלי" לאחר שזו העירה לו כי השטיח בכניסה מסוכן ומישהו עלול להחליק ממנו.