אשת העסקים פנינה רוזנבלום, חושפת לראשונה פרטים על תהליך האימוץ של ילדיה, כמו כן את סיפורו של הילד שאימוצו לא התאפשר. את הדברים סיפרה בשיחה עם חיים אתגר בתוכנית "הכל אישי", שתשודר הערב (רביעי) בערוץ 12. "כנראה שהגורל שלי היה לא להביא ילדים משלי. החלטנו על תהליך אימוץ. נסענו, ראינו ילד וכבר קראנו לו תומר. הוא היה מתוק ונחמד ונכנס לנו ללב וחכינו לבדיקות דם שלו", סיפרה.



"הרגשתי ישר שהוא הילד שלי, זו התרגשות אדירה. אתה כבר מדמיין אותו וחולם עליו והכל, הוא עובר לך במחשבות. אני ישר נקשרת, ישר הרגשתי כאילו ילדתי אותו. ואז פתאום רואים שהבדיקות לא בסדר, זה היה הרגע שבו נשברתי".







על ניסיון האונס שעברה בגיל 14: "הוא הושיט ידיים, פחדתי"


במהלך השיחה עם אתגר חשפה אשת העסקים מקרה נוסף מעברה - ניסיון אונס שעברה בצעירותה. "הייתי בת 14, היו בחירות והיה מועמד שלקח את כל הילדים אז גם אני הלכתי, בשביל לעשות כמה גרושים. הוא אמר לי בואי איתי למטה, אני לא זוכרת לאן כי הייתי קטנה. נכנסתי אליו לאוטו והוא נסע. היה לילה, חושך והוא נסע לכיוון אחר. שאלתי - 'לאן אתה נוסע?', הוא אמר לי שהכל בסדר", סיפרה.



"אני רואה שהוא לוקח אותי למקום אחר לגמרי. הוא מנסה להושיט לי ידיים ואני אומרת לו 'מה אתה עושה?'. אני רואה שהוא מתחיל להאיץ במהירות ושמתחיל להיות כאן משהו לא טוב ומפחיד. אמרתי לו 'אם אתה לא עוצר עכשיו ומוריד אותי אני פותחת את האוטו'. הוא לא שמע ולא רצה להקשיב והמשיך עם הידיים", הוסיפה אשת העסקים. "מה עושים? נלחמים".