העיתונאית דנה ויס התייחסה הבוקר (חמישי) לציוץ בטוויטר שהעלתה בו כתבה שגבי גזית הטריד אותה מינית כשנישק אותה בפה בכל פעם שנפגשים במסדרונות. ולתגובה שלו, בה הכחיש את הדברים. בראיון לירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל, אמרה ויס כי לא תכננה להיות חלק ממגמת חשיפת ההטרדות המיניות. "אני הרבה זמן אומרת לאנשים במערכת שקורה משהו", סיפרה הפרשנית המדינית של "החדשות" על הסיבות לכתיבת הציוץ שלה. "אני מודה שלא תכננתי להיות חלק מהעניין הזה. אמרתי לעצמי שאם הוא ידבר על זה אז אני אגיב ולפני יומיים קפצה לי הכותרת של גבי גזית והתיישבתי וכתבתי". 

ויס אמרה כי היא לא חיפשה נקמה בגזית: "הוא מעניין אותי כקליפת השום". לדבריה "יש קו ישיר שמחבר בין המעשים שלו לתגובה. זאת אותה התנהגות. שלאיש לא יהיה ספק שמה שהיה היה".
"אבל אני לא הסיפור", הבהירה ויס. "אם אני, במעמדי, כפרשנית מדינית ועם תוכנית מרכזית, צריכה לעבור את זה, אז תחשבו על נשים שאין להן את הכוח והמעמד הזה". היא הוסיפה כי לא הבינה למה אמרו שהיא אמיצה: "היום, אחרי היומיים האחרונים, אני מבינה למה נשים חושבות פעמיים". 

"קו ישיר מחבר בין המעשים שלו לתגובה שלו". גבי גזית
"קו ישיר מחבר בין המעשים שלו לתגובה שלו". גבי גזית

"למה נשים שותקות? כי אחר כך עולה הגבר הסמכותי ומבטל אותן. אז הן מפקפקות שאולי זה לא היה ככה ואולי הייתי צריכה לעשות משהו ולא עשיתי. אם יש הזדמנות להצטרף למהפכה שקורית פה ולתקן את המצב, כדי שהבנות שלנו לא יעברו את זה אז זה שווה". 
היא התייחסה לתגובות שקיבלה ואמרה כי הרגיז אותה שאמרו שהיא עושה את זה בשביל הרייטינג. "מישהו במערכת שלנו אמר שאני עושה את זה כדי להתחרות באושרת קוטלר". 

כזכור, ויס האשימה את גזית שגרם לנשים עמן עבד לנשק אותו. "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה", כתבה בטוויטר.
 
גזית הגיב בתוכניתו ב-103FM ואמר כי "מלכתחילה לא חשבתי שיש צורך בתגובה לנושא, אבל בעקבות אינספור תגובות והודעות שקיבלתי, גם של גברים ונשים, ששלחו לי הודעות תמיכה רבות, וגם הודעות גינוי על השיימינג שנעשה בימים האחרונים, בשבילכם החלטתי להגיב", אמר גזית. "אני אומר רק דבר אחד, כל הדברים שנכתבו ופורסמו אתמול על ידי הגברת ויס לא היו ולא נבראו. ועכשיו, במקום לכלות זמן שידור יקר על זה, נחזור ונגן על נשים. במקום רכילות דמיונית, אנחנו נמשיך בעבודה הזאת". 

מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, הגיב לראשונה לפרשת גזית ואמר כי  "אני עורך כעת בדיקה מעמיקה ומקיפה בעקבות הדברים שהושמעו. 103fm מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות"