מקרה נוסף של אלימות בלתי נסלחת כלפי אנשי חינוך: שלושה נערים ירו היום (שני) באקדח אוויר לעבר מורה בעיר אשדוד וגרמו לפציעתו. בעקבות הדיווח על המקרה פתחה המשטרה בחקירה, אך טרם איתרה את החשודים במעשה שנמלטו מהמקום. המורה נחבל מכדור הפלסטיק בפלג גופו העליון ומצבו הוגדר קל. 



הדיווח על המקרה, שהתרחש בבית הספר "לב שמחה", התקבל בשעות הצהריים. על פי הדיווח, שלושה נערים שרכבו על אופניים בסמוך לבית הספר חלפו ליד המורה שסיים את עבודתו, אחד מהם ירה לעברו ולאחר מכן הם נמלטו מהמקום. לא ברור האם הנערים שייכים לבית הספר בו המורה מלמד.



לאחר המקרה סיפר איש החינוך כי הוא לא מכיר את הנערים וכי אינו מזהה את הפוגעים. כמו כן הוא ציין כי אין לו היכרות מוקדמת איתם, לכן, חקירת המשטרה מתנהלת כרגע במישור המודיעיני. במקביל לכך, מנסה המשטרה לאתר מצלמות אבטחה שתיעדו את שאירע.



לפני שבוע: מקרה דומה באילת, היורים נתפסו במצלמות האבטחה


רק לפני שבוע אירע מקרה אלימות נוסף בבית ספר באילת. אז נכנסו שני צעירים שאינם תלמידי המקום לכותלי בית הספר, כשהם אוחזים בפלאפונים בהם צילמו ותיעדו את האירוע. אחד הצעירים ירה כדורי פלסטיק לעבר מורה ששהתה באחת הכיתות וזו נפגעה באורח קל. מצלמות האבטחה בבית הספר שתיעדו את הנערים בכל שלבי האירוע, למעט הירי עצמו, סייעו למשטרה לעצור אותם ולפתוח נגדם בהליך פלילי, זאת על פי חוק הנוער. 

בעקבות האירוע הודיע באותו הערב ארגון המורים כי ישבית את הלימודים בחינוך העל יסודי באילת ליום אחד. יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר אז כי "מעשי האלימות של תלמידים כלפי מורים הולכים ומחריפים ועדיין לא נעשה דבר. אנו דורשים משר החינוך שיזרז את החקיקה שנועדה להפוך את המורים לעובדי ציבור כך שהענישה בגין מקרים אלו תוחמר. למה ממתינים? שמורה יירצח?".

מקרה דומה באילת, הלימודים הושבתו. צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90