נקבע תאריך שימוע לאשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת המעונות. השימוע יתקיים באמצע חודש ינואר וייערך בפני היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. נתניהו חשודה בקבלת דבר במרמה. על פי החשד, היא הזמינה ארוחות יוקרה משפים בעלות של כ-359 אלף שקלים, והציגה מצג שווא. כמו כן, ייערך שימוע לסמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר עזרא סיידוף, החשוד אף הוא בפרשה, בפרקליטות מחוז ירושלים בחודש דצמבר.
 
החשד בפרשת הזמנת הארוחות הוא כי החל מראשית חודש ספטמבר 2010, לכל המאוחר, ועד לחודש מרץ 2013, פעלה גב' נתניהו, בצוותא עם עזרא סיידוף, אשר שימש תחילה כראש אגף בכיר משאבים חומריים ומבצעיים במשרד ראש הממשלה ובהמשך כסמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה, ליצירת מצג שווא שלפיו במעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל לאורך כל התקופה הועסקו במעון מבשלות.

עזרא סייידוף. צילום: פלאש 90
עזרא סייידוף. צילום: פלאש 90

 
הסיבה למהלך, הוא לפי החשד, על מנת לעקוף את הוראות הנוהל, בהן נקבע בין היתר כי: "במצב בו לא מועסק/ת במעון הרשמי מבשל/ת, ניתן יהיה להזמין על פי הצורך מזון מבושל מוכן למעון הרשמי...", ולהשיג כתוצאה מכך את מימון המשרד הן להעסקה של מבשלות שבישלו ארוחות במעון והן להזמנת ארוחות מוכנות ולהזמנת שפים שיבשלו במעון. בדרך זאת התקבלו במרמה מהמדינה, כאמור, מאות ארוחות ממסעדות ומשפים בשווי של כ-359 אלף שקל. 

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה בחודש ספטמבר: "הטענות כנגד רעיית ראש הממשלה הן אבסורדיות ויוכחו כמופרכות. שרה נתניהו היא אישה אמיצה וישרה ומעולם לא נפל פגם כלשהו במעשיה. לצד עבודתה כפסיכולוגית חינוכית מומחית המטפלת בילדים מדי שבוע, היא מקדישה זמן רב לסיוע לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה ולחיילים בודדים. לא זו בלבד שרעיית ראש הממשלה לא  עברה שום עבירה - אלא שעצם העיסוק במזון של ראש הממשלה נתניהו, שפועל סביב השעון למען המדינה וביטחונה, ובמזון של משפחתו הוא עיסוק פאתטי ואובססיבי. אף ראש ממשלה קודם לא זכה לחטטנות כזאת הגם שההוצאות של ראשי ממשלה אחרים על ארוחות היו זהות ולעתים אף גבוהות בהרבה".