השדרן והעיתונאי רון קופמן יוצא נגד כתבת הפלילים של גל"צ, הדס שטייף, בעקבות החשיפות האחרונות של העיתונאית בדבר הטרדות מיניות. "מישהו חייב להסביר לגברת את החיים", כתב היום (רביעי) קופמן בחשבון הטוויטר שלו. "מוסר זה שם של דג, את לא אמא תרזה", תקף.

"את בסה"כ עוד רכילאית בזויה. חזרי לדווח על חתולים ב-0755", הוסיף השדרן בחריפות. תגובת שטייף לא איחרה לבוא כשכתבה לקופמן: "במקומך הייתי מחרישה. . . ואתה יודע מה אני יודעת. רק שאני מכבדת. לא ראוי". 

שטייף. צילום: אלוני מור


דבריו של קופמן מגיעים על רקע דבריה של אישה נוספת, תמר (שם בדוי), שטוענת כי שדר הרדיו נתן זהבי תקף אותה מינית. בעדות שפורסמה על ידי שטייף בגל"צ סיפרה תמר כי המאורע התרחש לכאורה לפני 15 שנים, כשהשניים שהו באותו הפאב. "הוא בא אליי תפס, את השיער שלי, אמר 'ניחוח של אישה' והסניף אותו. אני זוכרת שנפגשתי איתו בפאב ומצאתי עצמי עם כוס ויסקי ביד, הוא הביא לי שלוק ממנו".

"אני זוכרת את הערב הזה די בפלאשבקים, הוא הוציא אותי מן הפאב ונכנסו לאוטו שלו. הגענו לבית שלו והייתי די מעורפלת. כשעלינו למעלה אני זוכרת שהייתי ערומה אצלו במיטה ולא זוכרת שהתפשטתי או שרציתי להתפשט. התעלפתי באותם רגעים ולא הייתי בהכרה מלאה הוא פשוט עשה את מה שעשה זה כמו להיות עם גופה".

עוד הוסיפה המתלוננת: "חיכיתי ליום הזה שבו אוכל לשתף את העולם על הדמות הזאת. מאוד אשמח לנצל את הרגע הזה ושהוא ייקבל את מה שמגיע לו. 

כאמור, אין זו המתלוננת הראשונה נגד השדר. בעקבות העדויות הראשונות הגיב זהבי ואמר אז כי "לא היו דברים מעולם". עו"ד ליאור אפשטיין הגיב בשם זהבי ומסר היום לאחר הפרסום בגל"צ כי "זהבי חסר אונים ומשולל כל יכולות להתמודד עם ענן החשדות וערפל ההאשמות חסרות הפנים והמועדים שבחרתם להטיח בו. לו הייתם מפרטים את הדברים לגופם הייתם מקבלים תשובה עובדתית מסודרת. נדמה כי אנו חיים באקלים שלא מאפשרים לערער על גזר דין תקשורתי".

זהבי: "חסר אונים, אני הרוס"

שדר הרדיו פרסם לאחר מכן תגובה נוספת בדף הפייסבוק שלו, וכתב: "חוסר אונים. 'הערפדית' הדס שטייף מנהלת מסע אימתני נגדי. אין לי מושג מי הנשים שמתלוננות נגדי. מעולם לא אנסתי או תקפתי נשים, ההיפך. מחבריי הטובים אני מבקש אמון, זה מטורף. אני מבין רק עכשיו את שירו של אריק עיתונאי קטן, לא ידעתי שהוא הכיר את הדס שטייף. סליחה אם לא אענה לכם. זו התמודדות קשה, חיי מונחים על כף המאזניים, למען הסר ספק אני מוכן מהרגע לכל חקירה -עימות -מכונת אמת בתחנת משטרה עם מי שמתלוננת נגדי".

צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ


בפוסט נוסף שכתב שעה לאחר מכן הוסיף זהבי: "חוסר אונים 2. לאורך עשרות שנים אני נלחם מעל גבי העיתון וברדיו נגד אנסים ופדופילים. כמי שחווה בגיל 12 שתי תקיפות מיניות אני מודע לפחד ולקיפאון והזיכרון שאי אפשר לשכוח. מאות נשים ובני משפחות של ילדים שהותקפו פנו אלי לסיוע, עזרתי להם ככל יכולתי בלי תאוות פרסום (חולנית כמו של הערפדית). אם חס וחלילה פגעתי במישהי בדיבור על רקע סקסיסטי אני מתנצל מכל הלב זה לא היה בכוונת זדון. אני מבקש שתפו את שני הפוסטים האלו בכדי שיגיעו למה שיותר אנשים. אני הרוס".