חקירת פיצוץ הרכב הלילה (חמישי) במחלף קק"ל בתל אביב. ההרוג, עבד אלחפאז עראר, הוא תושב ג'לג'וליה בן 30. הנוסע שלצדו, עלי עאמר, בן 30 מכפר קאסם, נפצע באורח אנוש ומאושפז בבית החולים איכילוב. במשטרה בודקים אם יש קשר בין המקרה הלילה לבין מספר מקרי רצח שאירעו בכפר קאסם, בהם ביו היתר רציחותיהם של אחיו של המנוח, ואביו ואחיו של הפצוע.

לפני שנתיים בערך נרצח אחיו של ערר ביריות. לפני מספר חודשים הוא נעצר יחד עם הפצוע עלי עאמר, כחשודים בביצוע חיסול כפול בכניסה לכפר קאסם. הם שוחררו לאחר מספר ימי מעצר בהיעדר ראיות מספיקות. 
אביו ואחיו של עאמר נרצחו בחודש פברואר במגרש המכוניות שלהם בכניסה לכפר קאסם. על פי החשד הגיעו אלמונים חמושים בשעת ערב למגרש למכירת מכוניות יוקרה, פתחו בירי לעבר אביו. האח, שנחלץ לעזרת אביו, נורה גם כן והמבצעים נמלטו מהמקום. לא מן הנמנע כי עאמר היה עד לאירוע. 

במשטרה ירכזו את חקירת האירועים תוך שיתוף פעולה בין ימ"ר ת"א שחוקרת את פיצות הרכב, לבין ימ"ר מרכז, שאחראי על חקירת מספר מקרי רצח בכפר קאסם.

עד ראיה: "הרכב נעלם לי מול העיניים"

גיל ברק, שדר ערוץ הספורט שהיה עד לאירוע, סיפר בתוכנית הבוקר של קשת: "ראיתי פיצוץ אדיר שהתלווה בכדור אש שהתלקח לפני ופתאום הרכב נעלם לך מול העיניים. הוא פשוט עלה בלהבות". 
 
ברק הוסיף: "כל החלקים שלו התפוצצו והתפזרו על פני הכביש והיה לי קשה לחלוף עם האוטו על פני הרכב הבוער מכיוון שכל האספלט היה מלא בחתיכות פלסטיק וחתיכות גומי. זה היה נראה כמו אזור קרב. אתה מיד מבין שמי שנהג ברכב הזה כבר לא ישרוד. זה היה נראה מדהים איך רכב מאפס למאה הופך לחתיכת פח שרופה בתוך 15-10 שניות".