"חוששת לחייו": אשתו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה, העלתה הערב (חמישי) פוסט כואב, בו היא מתארת מה שהיא מגדירה כהתעללות נפשית מצד הפרקליטות ושירות בתי הסוהר בבעלה. לטענת אולגה גרישייב, בחצי השנה האחרונה נמנע מזדורוב להיפגש עם ילדיו וביקורי התייחדות עמה, וזאת למרות שהוא "אסיר למופת" לטענתה. "מי אחראי להתעללות הנפשית בבעלי, בילדים שלי ובי? מי הפחדן מאחורי הקלעים שנתן את ההוראה?!".

"לא אשתוק יותר", המשיכה גרישב, "אין גבול לאטימות ולרשעות. בזמן שכמה "צדיקים" ממערכת המשפט לחוצים מאוד מהבקשה הצפויה למשפט חוזר של בעלי, הם מחלקים הוראות מגבוה לשב"ס להתיש את רומן באמצעות שלילת זכויות בסיסיות. אני רוצה להבהיר לכל איש ואישה בישראל – רומן זדורוב. הוא אסיר למופת כבר יותר מעשור. צייתן מוחלט. לא עושה דבר כדי להרגיז אסירים אחרים ובטח לא סוהרים. אפילו השב"ס מודה בכך. למרות זאת, בגסות רבה וללא נימוק ענייני מישהו החליט למנוע ממנו ביקורי התייחדות אתי מחודש אפריל (!) האחרון".


"כתם על מערכת המשפט כולה"

"מישהו גם החליט לאסור ביקור פתוח עם הילדים, שחלילה האבא לא יוכל להביע אהבה כלפי הילדים שלו. כאשר ההתעללות הזו עברה בשקט יחסי, הוסיפו בשבוע שעבר עוד הרעה - לרומן אסור לעבוד יותר במסגריית הכלא. 'תשכח ממנו' אמרו למנהל המסגרייה, שניסה להתעקש להשאיר את העובד המצטיין שלו בתפקיד, לשווא".
בסיום הפוסט אותו פרסמה, הביעה אשתו של זדורוב חשש לחייו ודאגה כי אולי הוא אף יפגע בעצמו. "אתם יכולים לתאר לעצמכם מה אדם מרגיש כאשר מונעים ממנו לחבק את הילדים שלו? שמונעים ממנו לקיים סדר יום שפוי? שעושים זאת ללא סיבה? רומן עובר בחודשים האחרונים סדנת ייאוש בכלא. פשוט מתעללים בו כי הקיום שלו הוא כתם היסטורי למערכת המשפט כולה. הוא מיואש. בפעם הראשונה אני באמת חוששת לחייו. אני פוחדת שהפגיעה בזכויות שלו תגרום לו לאבד את הרצון להמשיך לחיות בצורה שכזו. אל תחשבו לרגע שזה מקרי. זו התעללות מכוונת שחייבת להיפסק מידית לפני שיקרה אסון גדול. אני מקווה שרומן יהיה חזק ויזכור שנלחמים כל יום על חפותו ומחכים לו בבית", סיימה גרישב את דבריה.