ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר היום (ראשון) בפעם השישית, ככל הנראה בפרשות 1000 ו-2000. בעקבות התקדמות החקירה התייחס הבוקר אצל איילה חסון ב-103FM העיתונאי אביעד גליקמן לעדותו של ארנון מילצ'ן בפרשת המתנות: "החקירה אמורה להתקיים בשעות אחר הצהריים וצפויה להימשך כארבע שעות, כפי שסוכם עם חוקרי המשטרה. החקירה צפויה להתמקד בתיק 1,000, תיק המתנות - והחוקרים יטיחו בראש הממשלה קטעים מעדותו של מילצ'ן".



על מילצ'ן סיפר גליקמן: "הוא נחקר כחשוד בשוחד. ברגע שהוא הפך לנחקר באזהרה הוא הפך לחשוד. יש הבדל בין מצבו למצב של ראש ממשלה. רמזו למילצ'ן שאם הוא ישתף פעולה במידה ויוגש כתב אישום הוא יקבל הקלות. יכול להיות שמילצ'ן נתן מתנות לנתניהו אך הוא לא ציפה לתמורה ממנו. הוא קיבל אותה בכל מקרה. אין ספק שאם נתניהו יועמד לדין על עבירת שוחד המדינה תצטרך לחשוב מה לעשות עם מילצ'ן, האם להחתים אותו כעד מדינה או להתייחס אליו כחשוד".

מעון ראש הממשלה, צילום: מרק ישראל סלם
מעון ראש הממשלה, צילום: מרק ישראל סלם


אתמול דווח כי חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת המתנות, היא פרשה 1000 ופרשת קשריו עם מו"ל 'ידיעות אחרונות', ארנון מוזס, המוכרת כפרשה 2000, קרובה לקו הסיום ולא מן הנמנע כי בתום חקירתו המתוכננת של נתניהו היום במעונו בירושלים, יתקבצו צוות החוקרים הבכיר בראשותו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה תנ"צ כורש בר נור עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ועם פרקליט המדינה שי ניצן והפרקליטה המלווה של אותן חקירות עו"ד ליאת בן ארי, כדי לגבש החלטה האם ניתן לסכם את החקירה ותחת אלו סעיפי עבירה. 

בינתיים, הזעיק איש העסקים המיליארדר ארנון מילצ'ן את הקרובים אליו, בהם בא כוחות עו"ד בועז בן צור, עוזרתו האישית ואשת סודו הדס קליין, יועצי התקשורת שלו רונן צור ומנכ"ל משרדו אמיר נאמי וכן את הצוות שמלווה אותו בלונדון לדירתו במלון סבוי בלונדון כדי לבנות מערכת אסטרטגית ולקבוע כיצד לנהוג מכאן ואילך לנוכח הצעדים שבהם נקטו אנשי ראש הממשלה בימים האחרונים.

 
עריכה: איתמר זיגלמן