ארגון 'אחת מתוך אחת' הנלחם בהטרדות המיניות נגד נשים פרסם היום (ראשון) פוסט בפייסבוק בו טען כי בידיו אלפי עדויות על הטרדות, בהן עדויות על ארבעה חברי כנסת - שניים מהקואליציה ושניים מהאופוזיציה. על פי הפוסט ישנן עדויות גם נגד אנשים בכירים נוספים במשק כגון עיתונאים, שחקנים, רופאים ומנחי תוכניות אירוח.

"הממזרות שינו את הכללים ומנקות את האורוות", נכתב בתחילת הפוסט, "בשבועות האחרונים, אנחנו נחשפות ונחשפים להרבה האשמות כלפי בעלי כוח בחברה, ובמאגר תוקפים המינית של אחת מתוך אחת, יש מעל ל-2,414 שמות. מתוך 2,414 השמות האלו, יש 4 חברי כנסת (2 קואליציה, 2 אופוזציה), שחקנים, בימאים, מפיקים, עיתונאים, רופאים, מנחי תוכניות אירוח ובכלל אנשים בכירים במשק".



"באווירה הציבורית והחברתית של היום, אנחנו קוראות לנשים שנפגעו מאותם בעלי כוח, לשלוח לנו את שם התוקף, כדי שנוכל ליצור הצלבות, ולנקות את המערכות מלמעלה למטה. חשוב לנו להדגיש, כי קיים חיסיון, שום מידע לא יועבר לצדדים אחרים ללא אישורה של הנפגעת".

יעל שרר, סגנית מנהלת הארגון, סיפרה בתכנית של לוסי אהריש ואודי סגל ב'רשת' כי "מדובר בעדויות שהגיעו למאגר של אחת מתוך אחת. מאגר דיסקרטי שנועד להצליב פוגעים מינית על מנת לאפשר לנשים לדעת האם יש עוד אישה שמתלוננת על אותו אדם, בלי כמובן לחשוף אותן זו לזו וחשש של שיבוש חקירות. כמובן שאנחנו לא מפרסמות במי מדובר כדי לא להפר את הפרטיות של מי שמתלוננת במאגר. רק במידה והמזינות מעוניינות בזה נוכל לחשוף לתקשורת כמו שקרה בעבר עם משה איבגי ואלון קסטיאל".

"יש פה תהליך של טיהור אורוות", הוסיפה, "עיתונאי יש לו חיסיון מקורות ויכול לפרסם. אנו עמותה שהמטרה המוצהרת שלה היא לא להוציא את האנשים האלה מהארון. הן יודעות שזה לא יקרה אצלנו. אם הן רוצות לחשוף פרטים הן יכולות לפנות לעיתונאים. אצלנו זה נשמר במאגר. ברגע שמתערבת עיתונות בעניין זה כבר לא אותו הדבר. נשים נותנות אמון בכלי הזה. יותר מאלפים שמות נכנסו למאגר, חלקם כבר הוצלבו".