תלונה חדשה על הטרדה מינית מצדה של אישיות ציבורית. אילנה אזולאי, ממלאת מקום ראש עיריית דימונה, בני ביטון, טוענת הוא הטריד אותה מינית מספר פעמים לאורך התקופה בה עבדו ביחד. "מדובר באדם מטריד, אלים חסר גבולות, שלא בחל בשום אמצעי כדי לפגוע בי כאישה", סיפרה אזולאי לחדשות עשר. אזולאי הגישה תלונה למשטרת באר שבע, אליה צירפה הקלטה מישיבה סגורה עם ביטון, ממנה עולה כי השתמש במילה "מאהבת" כדי להדוף ביקורת שהטיחה לעברו. 

"אחרי שהיה ממדר אותי ומבודד אותי, הוא היה מביא אותי למפגשים של בוררות. אז הוא היה מתנצל ואומר בקול רם שהוא אשם ולא יעשה את זה יותר. הוא היה ניגש אלי כשהייתי עומדת לצאת החוצה והיה מצמיד את הראש שלו לאוזן שלו ושואל אותי - 'אולי תהיי המאהבת שלי?'", סיפרה. לדבריה, היא היתה בכל פעם מזועזעת מחדש. "חשבתי למה הוא התכוון, הרגשתי מושפלת ומבוהלת. ברוב המקרים פחדתי לספר את זה לאנשים".

 
על פי הדיווח, ביו אזולאי לביטון יש יריבות ארוכה ומחר אמורה להיערך הצבעה על הדחתה מהתפקיד, שאותה יזם ראש העירייה. לדבריה, לתלונה אין קשר להדחה: מסרתי בעבר למשרד עורכי דין גדול פירוט מסודר של ההטרדות. "זה היה לפני כשמונה חודשים, באחד המשרדים, זה תיעוד אישי שלי".

תגובת ראש העיר בני ביטון, כפי שפורסמה בחדשות עשר: "ערב החלטת מועצת העיר על שלילת תוארה כמשנה לראש העיר של הגברת אזולאי, היא פונה למשטרה באקט תמוה ומריח רע של סחיטה פוליטית, בליווי תיאורים שלא היו ולא נבראו. אותה גברת פנתה בחודשים האחרונים לרבנים ולאישי ציבור בתחנונים שיבואו לדבר על ליבו של ראש העיר להשאירה בתפקידה. חמור וכואב שהגענו לעידן שבו מנוצלת הרגישות החברתית להטרדות מיניות ככלי לסחיטה פוליטית וציבורית".