מתמודד עם הפחד: שבוע אחרי שהותקף ע"י לביאה במהלך ביקורו בספארי בדרום אפריקה, יו"ר זק"א חוזר ל"גוב האריות" ונפגש עם מלך החיות בספארי שברמת גן. היום (רביעי), כאמור, הוא חוזר ומתמודד עם מה שהפחיד אותו, ומנסה להתפייס עם האריות והלביאות. במהלך המפגש, שצולם ותועד וישודר היום ב"אנשים" עם חיים אתגר בקשת 12, ביקש משי זהב לצאת מרכב הסיור של הספארי. "אני אוכל ללטף פה לביאה? כי שם ליטפתי. נביא ידיים ספייר מזק"א. אין מצב להתיידד איתן, אם אני עכשיו פותח את הדלת"?, אמר ונענה בשלילה. 

במהלך הסיור בספארי נדמה שמשי זהב התגבר על הפחד, כששר בחיוך: "אל תירא ישראל, אל תירא, כי גור אריה הלא אתה". כזכור, לפני כשבוע פורסם כי משי זהב יצא לטיול בספארי בדרום באפריקה, ובמהלך סיור הסתערה עליו לביאה והפילה אותו ארצה. הוא הועבר לקבל טיפול רפואי בבית חולים מקומי ומצבו הוגדר טוב. 

משי מותקף ע"י הלביאה. צילום מסך


לאחר פציעתו סיפר משי זהב על האירוע: "זה היה פחד אימים, לראשונה בחיי שהרגשתי פחד מהו, ואת העוצמה של הלביאה. גם הצלם, כמו כולם, נבהל. הלביאה הפילה אותי ואסור ליפול כי אם הייתי נופל היא הייתה מסתערת עליי אז כולם התחילו להכות בה עם המקלות, כולם הסתערו עליה אז זה לא תועד".
הכתבה המלאה תשודר הערב ב'אנשים', קשת 12, ב-17:15.