פגישה מתוכננת בין שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, לבין מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך בוטלה, כך דווח הערב (רביעי) בה"חדשות". למרות שהייתה הסכמה על קיום הפגישה בניו יורק, אלשיך החליט לבטלה לאחרונה. השיקול הרשמי שניתן מהמשטרה לביטול הפגישה הוא לוח זמנים צפוף במהלך ביקור המפכ"ל בארה"ב. עם זאת, ניתן להעריך שרנ"צ אלשיך לוקח בחשבון כי תחקיר "החדשות" יגיע למשטרה ולכן הוא לא יכול לקיים פגישה רשמית עם דנון והחליט לבטלה. יש לציין כי נכון לעכשיו לא נעשה מהלך במשטרה שקשור לדנון.  



כזכור, תחקיר שפורסם ב"החדשות", חשף הקלטות יוצאות דופן של השגריר דנון, מהם עולה כי האחרון הקים מערכת שדרכה חילק תפקידים, ואף העביר תשלומים, לעשרות פעילי ליכוד, מכספי ציבור, זאת בתמורה לתמיכתם בו. דנון אמר בתגובה לפרסום כי "בפעילותי לא נפל רבב". 
לפי הדיווח, כאשר דנון עמד בראש "הליכוד העולמי", הוא התעניין במועצה הציונית, ובעמותה השייכת לה, אשר נקראת "עושים ציונות", ובשנת 2011 אף סייע למקורבו, יעקב חגואל, להפוך לראש העמותה. באותה עת הועברו מקק"ל, גוף שבו יש לדנון השפעה, סכומי כסף גדולים במיוחד ל"עושים ציונות", כולם, כאמור, מכספי ציבור, כאשר במקביל מספר העובדים הוכפל פי שישה. התשלום, כך לפי התחקיר, שולם להם עד ימים אלה, כאשר במסגרת זו ניתנו, לכאורה, כספים רבים גם ליועצים של דנון שמועסקים בעמותה.

רוני אלשיך. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
רוני אלשיך. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90