במשטרה מרוצים מאוד מהסכם עד המדינה שנחתם עם המתווך של חברת "טיסנקרופ" בישראל, מיקי גנור, ובעיקר מהפירות שהוא מפיק לחוקרים. על פי דיווח בחדשות "כאן" היום (שני), גנור מסר מידע מעבר למוסכם איתו ובמשטרה מעריכים שחקירתו בפרשת הצוללות תגיע לסיומה המוצלח בעוד כחודש, וגורמים במשטרה אומרים שהסכם עד המדינה "השיג את מה שרצינו ממנו".
בנוסף לכך, עולה כי בחקירתו מסר גנור פרטים שיכולים להוות עדות מפתח בעניינו של עורך הדין דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהם חשבון הבנק השוויצרי, בבנק קרדיט סוויס, אליו העביר המתווך את כספי השוחד, לכאורה, במסגרת עסקת הצוללות וכלי השיט עם חברת טיסנקרופ.
כמו כן, על פי הדיווח, בבנק השוויצרי הביעו חשש מההתפתחות בחקירה, שיכולה להצביע על הלבנת הון מצדו, ושכרו את שירותיו של עורך הדין דוני קלגסבלד. 

אסף חומרים מפלילים נגד המעורבים בעסקה

עד המדינה אסף חומרים מפלילים כנגד כל מי שסייע לו בקידומה של העסקה עוד לפני שהתפוצצה הפרשה. גנור, כך עלה מגורמים המעורבים בפרטי החקירה, שכר את שירותיה של חברת חקירות פרטית גדולה ומוכרת, שבמשך חודשים ארוכים התחקתה אחר עקבותיהם של שותפיו לעסקה ודמויות מפתח אחרות ששמם נקשר לחקירה המתנהלת בימים אלו, ועל פי החשד היו מעורבים בקידומה בנסיבות כאלו או אחרות.
 
בין האנשים אחריהם ביקש עד המדינה מחברת החקירות לעקוב ולהביא עבורו פרטים, היו פרקליטו באותה עסקה ומקורבו של ראש הממשלה נתניהו דוד שמרון, מפקד חיל הים לשעבר האלוף במיל' אליעזר צ'ייני מרום, מ"מ המועצה לביטחון לאומי לשעבר אבריאל בר יוסף, ראש המטה של לשכת נתניהו דוד שרן ואחרי עו"ד יצחק מולכו.