על רקע ההאשמות נגד המשטרה מצד פוליטיקאים בהדלפות מחקירות, תקף הערב (רביעי) המפכ"ל רוני אלשיך ואמר כי הדיבורים נגד הארגון לא ירפו את ידיו. "לצערנו, נחקרים, חשודים ועדים, ימשיכו לפרסם דיסאינפורמציה וינסו לדחוף את האשמה, האחד לכתפי השני. סנגורים ימשיכו לעשות יחסי ציבור לעצמם, לא פעם על חשבון הגנת לקוחותיהם, מקורבים ומקורבים מטעם עצמם שהם בעלי עניין, ימשיכו לפטפט עצמם לדעת ולעולם, המשטרה היא זו אשר תואשם בהדלפות", אמר.
"לכל מי שבוחר לנגח אותנו על הדלפות לכאורה, נסביר בקור רוח שאין עוד שום ארגון בקרב גורמי אכיפה ובכלל, שנקט ולו 5% מהצעדים שנקטנו, כדי להגיע לאן שהגענו", הוסיף המפכ"ל.
את הדברים אמר אלשיך בטקס חילופי ראש אגף החקירות במשטרה. לראש האגף היוצא מני יצחקי אמר המפכ"ל: "אתה יכול להביט לאחור בסיפוק רב על עשרות שנים של תרומה מכרעת להישגי משטרת ישראל בתפקידי אח"מ ובתפקידי פיקוד, ולהיות מרוצה משורה של הישגים דרמטיים בתחום הלחימה בפשיעה ובשחיתות הציבורית על גווניה השונים, לצד מהפכות עומק וקפיצות מדרגה מרשימות בתחומי בנין הכוח. דומני מני, שאתה יכול לומר היום בגאווה, כי יש לנו יחידות חקירה ומודיעין שמתפקדות באופן מיטבי תחת סערות ולחצים, שלא מתבלבלות לא מ"ליטופים" ולא מ"חבטות", מבצעות תפקידן באמונה, ללא מורא וללא משוא פנים". 

 בסיום דבריו אמר המפכ"ל: "אני מבקש להודות לכל השותפים לדרך. נוכחותכם כאן, לצד ראשי מערכת הביטחון ובכירי המשק, בטקס החלפת פיקוד אח"מ, ממחישה עד כמה חשוב ורגיש תפקיד זה, ומסמלת את השותפות האמיצה הקיימת בין כלל הגורמים האמונים על אכיפת החוק, ומשמשים כשומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית".