שמה של משפחת ג'רושי התערבב ועלה לכותרות בתוך שלל החשדות נגד ח"כ דוד ביטן ואשתו, שלכאורה נקלעו למצוקה כלכלית ובצעו עסקים מפוקפקים עם השוק האפור. אחמד ג'רושי, אחיו של עדנאן ודודו של חוסאם, התייחס לכך שאחיו ואחיינו נעצרו בחשד למעורבות בפרשה (ובינתיים שוחררו) וטען בשיחה עם ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM כי "עדנאן הוא אישיות ציבור המוכרת בשלושת המגזרים, היהודי הערבי והדרוזי. הוא איש שתורם הרבה מזמנו לביצוע סולחות ושלום בין כל המגזרים, הוא איש ציבור, ראש ועד המוסלמי וראש משפחת ג'רושי. השופט תהה ושאל את השוטרים מדוע הוא נעצר אם יש כל כך מעט ראיות כנגדו".





על היחסים עם ח"כ דוד ביטן סיפר ג'רושי: "לא שמעתי בעבר על היחסים בין ח"כ ביטן לאחי. לאחר חשיפת המקרה נודע לי שח"כ ביטן עסק בכפר ג'ואריש, כפר גדול שמתפתח שאין בו הרבה תשתיות ואין בו כמעט חשמל".



ברהנו טגניה התייחס לחשדות המשטרה והשמועות ברשת וטען: "החשדות הם שאחיך ניצל את קשריו ושיחד את ח"כ דוד ביטן". 


ג'רושי: "אחי מעולם לא נתן שוחד ולא קיבל שוחד. הוא איש מוכר בציבור, זה הכל חלק מתוכנית של המשטרה. המשטרה תכננה את הפרשה מראש ורצתה לערב את שמה של משפחת ג'רושי כדי ליצור הד בזירה הציבורית ואצל השופטים. חוסאם מעולם לא עסק בחולות, יש לו עסקים בחו"ל. איש לא פעל עבורו בנושא. המשטרה מחפשת את ח"כ דוד ביטן ומחפשת שחקן מרכזי, הם מנסים למשוך את הזמן במטרה לקבל איזשהו מידע בפרשה".


טגניה: "השופט אכן אמר שהראיות נגד עדנאן הן חלשות וביקש הערכת מעצר בהסכמת עורכי הדין אך ישנם ראיות כבדות כנגד חוסאם".



לשיחה הצטרף אורי ברעוז, עורך הדין שמייצג את עדנאן וחוסאם ג'רושי, אשר התייחס להאשמות כנגדם: "אני לא חושב שכל החשודים בעיריית ראשון לציון נעצרו בכדי להגיע לביטן ולהפילו. הייתה לנו תחושה עוד במעצר, שהראיות לגבי עדנאן הן חלשות, אבל במדינת ישראל, די בחשד סביר כדי לשמש לעילה להארכת מעצר".


עריכה: איתמר זיגלמן