מה אוהבים ראשי ממשלה לאכול? כיצד הם מנהלים את שגרת חייהם, ואת מי אף פעם לא היית מעיר, גם אם השעה היתה 4:00 לפנות בוקר? בעקבות התחקיר של ה'ניו יורק טיימס', בו נכתב כי הנשיא דונלד טראמפ מקדיש לצפייה בערוצי החדשות בין 4-8 שעות ביום ושותה לא פחות מ-12 פחיות דיאט קולה, אלדד יניב, פעיל חברתי בהווה וממקורביו של אהוד ברק בתקופת כהונתו כראש ממשלה לפני כעשר שנים, ואביב בושינסקי, שהיה יועצו של נתניהו בכהונתו הראשונה, מספרים על האלמנטים הכי ביזאריים של ראשי הממשלה. השניים התראיינו ב-103FM.
אביב בושינסקי, שהיה עוזרו של בנימין נתניהו, נשאל על ההבדלים בין נתניהו לטראמפ, והבהיר כי ממש לא מדובר באותם ההרגלים: "יש הרבה דברים שונים. בהשוואה לטראמפ, ביבי היה מכור לברגר קינג. הוא היה תמיד שולח את הצוות המקדים לאירועים שישיג את השיירה, יקנה את ה"ברגר קינג", יכניס את זה לאוטו, וטוחן את הברגר קינג הזה בלי הכרה. הוא היה חונק את האוטו מריח נוראי של המבורגר".
אלדד יניב בחר להתייחס בעיקר בכלליות לעניינים, כיוון שלדעתו הרגלי החיים של אהוד ברק כבר פורסמו בכל מקום: "זה לא רק ביבי, זה כל המנהיגים, אין לנו מושג ירוק איך נראה סדר היום שלהם. אנחנו רואים אותם בתמונות, יודעים שיש להם פגישה כאן או כאן, אבל על ההרגלים שלהם - אין לנו מושג. על ברק אתם כבר יודעים הכל. הכרתי אותו אז, אבל אני לא יודע מה הרגלי ההתבגרות שלו". 

"בגדול, זה מדהים שאנחנו לא יודעים עליהם שום דבר. ימים שלמים אנחנו לא רואים אותם ולא יודעים מה הם עושים. קחו לדוגמה את אריק שרון. שעות רבות ביום הוא היה מבלה בחווה. לא היה יוצא מהחווה במשך ימים שלמים ועובד משם. לאף אחד לא היה לו מושג, לוחות הזמנים של ראשי הממשלה שמועברים לנו, ניתן לראות שם רק כמה דברים ספורדיים ביום. זה הכל".

"נתניהו אוהב סרטי טבע וישן חמש שעות בלילה"
 
כאשר התייחסו לשעות בהם היה מגיע נתניהו לעבודה, סיפר בושינסקי כי ראש הממשלה, כמו כל אדם, סובל לעיתים גם כן ממצבי רוח, שגרמו לו להגיע לעבודה בשעות שמתאימות יותר לתלמידי תיכון. יחד עם זאת, בושינסקי הדגיש כי בניגוד לטראמפ, הוא היה מקפיד על חדרי כושר, ותוכניות כמו סרטי טבע שהיו עושים לו טוב, וגם ערוץ ההיסטוריה. 
"כאשר הוא היה מבואס, הוא היה מגיע מאוחר לעבודה. היה מגיע סביבות 10:00-11:00. הוא היה מתחיל את היום בחדר כושר ואז היה מגיע לעבודה. בניגוד לטראמפ, הוא היה רואה סרטי טבע, הוא מאוד מאוד אוהב את זה. נתניהו ישן בערך חמש שעות בלילה, אבל הוא מסוגל גם להתקשר אליך באמצע היום. אני זוכר שהלכתי לגלוש בחרמון כשהייתי צעיר, ופתאום הוא התקשר אלי בשש וחצי בבוקר ביום שבת, כאילו כולם ערים.

"הוא מוטרד מהתקשורת בבוקר, אבל לא היה מתמכר לתקשורת השלילית, אחרי שהיה קורא עיתונים הוא היה אומר 'קח את הזבל הזה ממני', ואחר כך עובר לשמוע את "קול ישראל", כי הוא ידע שמה שקורה ברשת ב' נתפס, ומה שלא - לא חשוב. אנשים היו מסננים לו את החדשות לפעמים - במקרה הזה נראה לי שעל טראמפ יותר קשה לעבוד". 
ומה עם ברק? היה מתקשר לעוזרים באמצע הלילה
אלדד יניב צחק והשיב: "לא רק לעוזרים שלו הוא היה מתקשר, גם לשרים באמצע הלילה. אבל שמעון פרס היה הכי מגניב, בזמן שהיה מקבל טלפונים באמצע הלילה. ברק היה מתקשר אליו בארבע בבוקר ולשאול 'שמעון, הערתי אותך?' ושמעון היה אומר 'חס ושלום'. הם מתאמצים להסתיר את זה, אבל הם כמונו. עטופים מכאן עד הירח".
"צריך גם לזכור שיש הבדל גדול מאוד בין ראשי הממשלה בישראל לנשיא ארצות הברית. צריך לזכור שהבית שלו והמשרד שלו זה באותו מקום. כולם באים לדיונים אצלו, כל הצבא, כל המדינה באה אליו. מי שמכיר, בבית הלבן יש הליכה קצרה בין האגף האישי וכל הזמן הוא מעסיק את עצמו, אוכל משהו, שותה משהו, הטלוויזיה פתוחה ברגע, ובטח יש לו גם הפרעת קשב קיצונית. להבדיל מהבית הלבן, נתניהו היה שוכב על הספה המסכנה הזאת במשרד ראש הממשלה, והיה ישן.