משטרת ישראל נערכת לאבטחת הלווייתו של הרב אהרן לייב שטיינמן בבני ברק הצפויה להיערך היום (שלישי). כוחות מתוגברים של המשטרה התמקמו בצירים המובילים להלוויה במטרה לנהל את התנועה ולאפשר הגעה של הציבור. לא תתאפשר הגעה של כלי רכב פרטיים ללוויה והציבור מתבקש לעשות שימוש בתחבורה ציבורית שתתוגבר ממקומות הריכוז החרדיים לכיוון בני ברק.



על פי הערכות צפויים עומסים ושיבושי תנועה כבדים בכבישים: 1, 443, 471, 5, 20 המובילים לבני ברק. כבר החל מהשעה 10:00 מתקיים וויסות ודילול של כניסת כלי רכב לשני הכיוונים המובילים לבני ברק מהכבישים הבאים: כביש 4 מכיוון צומת רעננה למשמר השבעה. כביש 1 ממחלף בן שמן לכיוון קיבוץ גלויות. כביש 5 ממחלף קסם לכיוון צומת מורשה. כביש 20 ממחלף גלילות לכיוון מחלף דב הוז. כביש 471 לכל אורכו לשני הכיוונים.



בתוך בני ברק נסגרו לתנועה הרחובות הבאים. רבי עקיבא, חזון איש, השומר, ירושלים, עזרא, נחמיה, הרב שך, הושע, אשל אברהם, הרב פובורסקי, הרב פדרו, אלימלך וכל הרחובות הסמוכים להם. 

  
גם ברכבת ישראל נערכים להלווייתו של הרב שטיינמן ויפעילו מערך רכבות מיוחדות מאזור חיפה, בית שמש, באר שבע וישובי הדרום. עם סיום הלוויה, תפעיל רכבת ישראל, מתחנת בני ברק, רכבות מיוחדות בשיטת מלא וסע אל יעדים אלה.

מהמשטרה נמסר כי היא "מבקשת מציבור הנהגים להימנע ככל שניתן מלהגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות. משטרת ישראל תמשיך ותעדכן את הציבור באמצעי התקשורת באופן שוטף לגבי הסדרי תנועה ועומסים. כמו כן ניתן יהיה לקבל מידע נוסף שאינו חירום במוקד 110 של משטרת ישראל".


במהלך הלווייתו של הרב ואזנר בבני ברק ב-2015 בבני ברק נהרג אדם, שניים נפצעו קשה ועוד למעלה ממאה נפגעו קל, כתוצאה מחבלות, פציעות, נפילות מגובה, מקרי עלפונות ואיבוד הכרה, ומקרים רפואיים נוספים.