המוני משתתפים הגיעו להלוויית הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן, מנהיג הציבור החרדי ליטאי שנפטר הבוקר (שלישי) בבית החולים 'מעייני הישועה'. הרב שטיינמן נפטר בגיל 104, לאחר שאושפז בחודשים האחרונים מספר פעמים בבית החולים, עקב בעיות רפואיות ואחרי שהבוקר כשלו ניסיונות החייאה בעקבות דום לב שעבר. על פי ההערכות 600 אלף איש ליוו את הרב בדרכו האחרונה. 98 בני אדם טופלו על ידי מד"א כולם במצב קל וסובלים מחבלות יבשות וחלקם התעלפו עקב הדוחק הרב. כל הצירים שנחסמו נפתחו לתנועה עם סיום הלוויה.


הלוויית הרב שטיינמן בבני ברק

הרב גרשון אדלשטיין, מי שעל פי ההערכה יתפוס את מקומו של הרב שטיינמן, היה היחידי שספד. "חייבים לדבר על הצער שאנו חשים עכשיו בלכתו, כמו שמש, אפשר לחיות בלי שמש? חסר לנו מישהו שידריך אותנו עכשיו", אמר. במהלך הלוויה הוקראה צוואתו של הרב שטיינמן בין היתר ביקש לא לכתוב עליו שום מאמר בעיתונים, לקבור אותו במהירות - "מספיק שיהיו 10 אנשים", לא לקנות מקום קבר - "מקומי בין אנשים פשוטים". עוד ביקש לא לכתוב תארים על מצבתו. 
משטרת ישראל נערכה לאבטחת הלוויה וכוחות מתוגברים של המשטרה התמקמו בצירים המובילים להלוויה, במטרה לנהל את התנועה ולאפשר הגעה של הציבור. גם ברכבת ישראל נערכו ללוויה והפעילו מערך רכבות מיוחדות מאזור חיפה, בית שמש, באר שבע וישובי הדרום. 

מנהל בית החולים 'מעייני הישועה', פרופסור מוטי רביד, אמר בראיון לגל"צ כי "הרב יצא מהרבה מצבים שאחרים לא יוצאים מהם. הוא עבר דום לב לפנות בוקר. איש ענק. אתה יכול להיות דתי או לא אבל האיש היה ענק רוחני שאנשים העריצו ואהבו ואחד האנשים המעטים שאף פעם לא היה שנוי במחלוקת. מילתו הייתה מקובלת על כל הציבור החרדי". 
הלווייתו של הרב שטיינמן בבני ברק ממעוף הציפור

המונים בהלווייתו של הרב שטיינמן בבני ברק

הלוויית הרב שטיינמן בבני ברק. צילום: אבשלום ששוני


הלוויית הרב שטיינמן בבני ברק. צילום: דוברות המשטרה

 
החלקה בה ייקבר הרב שטיינמן. צילום: אבשלום ששוני

החפ"ק המשטרתי עוקב אחרי הלוויה. צילום: דוברות המשטרה



כביש 4 חסום לתנועה בזמן הלוויה. צילום: שחר אשכנזי