המשטרה עצרה היום (שבת) את הנער בן ה-17 שנהג בטרקטורון שהתהפך סמוך למושב עולש שבעמק חפר, וגרם למותה של סתיו לוי בת ה-17 מבת חפר. הקטין, תושב אחד מיישובי צפון השרון, יובא בצאת השבת בפני בית המשפט. בנוסף לצעירה שנהרגה, באירוע נפצעה נערה נוספת, גם היא בת 17. היא נפצעה בראשה וגבה והיא פונתה לבית החולים לניאדו כשהיא במצב יציב. 



חובש רפואת חירום במד"א עדי ישראלי סיפר: "מיד כשהתקבלה במוקד 101 של מד"א הקריאה על הרינגיר שהתהפך בשטח הפתוח סמוך לעולש יצאנו למקום עם ניידת טיפול נמרץ ואמבולנס 4×4 מיוחד".



ישראלי המשיך וסיפר כי "כשהגענו למקום ראינו נערה כבת 17 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, כשהיא ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ולא נותר אלא לקבוע את מותה. הפצועה השניה, נערה גם כן כבת 17 שסבלה מחבלות בראש ובגב טופלה בשטח ופונתה במצב יציב לבי"ח לניאדו". 


פעוטה פלסטינית נהרגה מפגיעת טרקטור בבקעה


באירוע נוסף שאירע היום, פעוטה פלסטינית כבת שנתיים שנפגעה מטרקטור והובאה לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 90 סמוך לישוב מחולה עם פגיעת ראש קשה וללא סימני חיים. הפרמדיקים במקום ניסו להעניק לפעוטה טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותה.