אבל ותדהמה שוררים היום (שבת) ביישוב בת חפר, עם היוודע דבר האסון הכבד, בו נהרגה סתיו לוי בת ה-17 בהתהפכות טרקטורון. המשטרה חוקרת חשד לפיו הנער שנעצר מוקדם יותר היום, נהג תחת השפעת אלכוהול. במקביל, מהחקירה הראשונית עלה כי לפחות אחת מהבנות לא היתה חגורה וכי לא היו מספיק חגורות בטיחות לכולם, שכן ברכב היו שני מושבים, והם היו שלושה אנשים בסך הכל. חברתה סיפרה בשיחה "מעריב אונליין": "היא היתה ילדה מקסימה, כל השכבה שלנו בהלם ממה שקרה". 

הלווייתה של לוי תתקיים ככל הנראה ביום שני, זאת מאחר והמשפחה מחכה לשובו של הסב מחו"ל. "משפחת לוי מוכרת ומאוד שורשית ומכובדת בבת חפר", סיפרו במועצה המקומית, "האם של סתיו היא מורה מוערכת בבית ספר ביישוב וכולנו אבלים ותומכים במשפחה".
סתיו לוי למדה בבית הספר האזורי רופין (קרית החינוך ע"ש בן גוריון) וחבריה לספסל הלימודים קיבלו בהלם ובתדהמה את הבשורה הקשה. הם שוהים בטיול וחלקם אף החליט לחזור הביתה עם היוודע הבשורה. יו"ר הוועד המקומי בבת חפר, עדי אמזלג, אמר בעקבות האסון הכבד: "קהילת בת חפר אבלה על מותה בטרם עת של בת היישוב שנהרה בתאונת טרקטורון בעמק. בעקבות האסון נפתח מתחם הנוער ונציגות מקצועית של היישוב, של המועצה האזורית עמק חפר ושל קרית החינוך ע"ש בן גוריון, מקבלים את נוער עמק חפר על מנת לעודדו ולחזקו. מאות מגיעים והנוער יודע ומרגיש שיש עם מי לדבר".

אמזלג הוסיף בשיחה עם "מעריב אונליין" כי "מדובר במשפחה שורשית, מוכרת ומכובדת של היישוב והקהילה עוטפת ומחבקת אותה. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים".