תחכום כזה לא נראתה בבית הדין הרבני זה שנים. המלכודת שטמנה האישה לבעלה הייתה כה מושלמת, שבסופו של דבר לדיינים לא נותרה ברירה אלא לאשר את הגירושים של בני הזוג. מדובר בזוג שנשוי זה שני עשורים. הבעל בעל תפקיד בכיר במשרד ממשלתי והאישה פסיכולוגית קלינית במקצועה.



לימים חשדה האישה כי בעלה מנהל רומן עם אחת העובדות בלשכתו. היא שכרה בלש וזה אכן אימת את החשד, שממנו עלה כי הבעל נהג להוביל את המאהבת שלו לבתי מלון מפוארים והעביר אלפי שקלים בכל חודש לחשבונה. האישה הגישה תביעת גירושים. הבעל טען להגנתו כי "זו הייתה מעידה חד־פעמית", אבל התברר לו כי אשתו נחושה להתגרש. במקביל, האישה הבינה כי לא תצליח לקבל את כל מה שהיא רוצה במסגרת הגירושים.



לדברי עו"ד שרין סולן, שמייצגת את הבעל, האישה ניצלה את העובדה כי המשיכו להתגורר יחד ופיתתה את הבעל לקיים עמה יחסי מין. תוך כדי קיום יחסי המין היא אמרה לבעלה "אתה ממש אונס אותי היום" והוא הגיב "כי בא לי עלייך". הוא רק לא ידע שהאירוע מוקלט.



עם הממצאים האלה פנתה האישה לעו"ד סולן ודרשה, כתנאי לאי הגשת תלונה במשטרה נגד בעלה בחשד לאונס וניצול יחסי מרות במקום העבודה, ויתור על הווילה ומחצית מהרכוש ההוני שנצבר, המוערך ב־15 מיליון שקל, נוסף למזונות של 6,000 שקל בחודש ו"מענק הסתגלות" של 400 אלף שקל. בצר לו הסכים הבעל לחתום על הסכם גירושים עם נספח סודי, שאושר בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני כשהנספח הסודי לא מוצג לבית המשפט. הסיבה היא שהבעל חשש כי ימצא את עצמו בכלא ויאבד את מקום עבודתו.



"אף שהוא לא אנס את אשתו ועל אף שהעובדת שאיתה קיים יחסי אישות היא זו שיזמה את הקשר, היה חשש כבד שהגרסאות של הלקוח שלי לא יעמדו לו בחקירת משטרה - וההסכם נחתם", קבעה סולן.