חברי מועדון ארוחת הבוקר שוחחו היום (ראשון) במפתיע בתוכניתם ב-103FM עם מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, בעקבות העימות החריף שהתרחש ביום שישי בתוכניתם של אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12 של קשת, בין ברקוביץ' למני נפתלי. 

שי: "בוקר טוב אופירה. שמענו את הראיון הטעון שהיה לכם עם מני נפתלי, ככה מראיינים? מה הוא עשה שמגיע לו לחטוף ככה?"
 

 
אופירה אסייג: "אתם לא מחטיפים?"
שי: "לא ככה"
אופירה אסייג: "אנחנו קטנים לידכם, אתם המחטיפים הלאומיים. מה שאתם עושים עכשיו זו גם שערורייה, אתם מתקשרים מ'חסום' ודורשים ממני לענות. אני יכולה בתמימות לחשוב שמתקשרים אליי מהמעון של הילד שלי ולענות. בחנוכה יש צהרונית כבר משמונה בבוקר" 
לאה: "אנחנו רוצים להבין, ברקוביץ' אמר למני נפתלי שהוא לא בסדר כי לא עזב בזמן את בית ראש הממשלה" 
שי: "מה ההבדל בין זה לבין לשאול מישהי שהוטרדה מינית מדוע היא לא עזבה מיד את מקום העבודה?" 
אופירה אסייג: "אנחנו אחראים על השאלות ומרואיין אחראי על התשובות, אם היה לו חשש מהשאלה הוא היה משיב אחרת" 
שי: "זו האשמת הקורבן, זה בדיוק כמו לשאול אישה מוכה מדוע היא לא עשתה כלום"


"אדם שמגיע לאולפן יש לכבד אותו" 
אופירה אסייג: "אם לא תרגיש טוב ברדיו שאתה עובד אתה לא תקום ותלך?"
שי: "אם אני צריך לפרנס משפחה ואני המפרנס היחידי יכול להיות שאאלץ לסבול. יש המון אנשים שנאלצים לסבול במקום העבודה שלהם כי מצב הכלכלי קשה ולא מאפשר להם לקום וללכת. זו לא שאלה הוגנת, בייחוד כשברקוביץ' יושב באולפן כשבחשבונו מיליונים. זה קל לבקר מישהו לאחר שהיית שחקן כדורגל מצליח וכשיש לך כסף בבנק" 
אופירה אסייג: "הקסם של אייל ברקוביץ' זה לשאול את כל מה שכל אחד מאיתנו היה רוצה לשאול בבית קפה ולא היה שואל, אתה יכול תמיד להעביר ערוץ. אברהם גרנט, כשהיה מאמן נבחרת ישראל אמר 'אני מאמן ויש מסביבי עוד שמונה מיליון דעות'. כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה. מיום הצילומים בחמישי אחר הצהריים ועד היום, התגובות שקיבלתי לאייטם התחלקו כך שהרוב אהבו והיו כמה שמאוד לא אהבו. לא כולם חייבים לאהוב את השאלות שלנו, אנחנו תוכנית אחרת, אנחנו משהו אחר ואנחנו לא רגילים. אם היינו משעממים לא הייתם מתקשרים אלינו" 
שי: "אין ספק שאתם מעניינים. השאלה אם הדברים הללו לא תורמים לשיח שאנחנו רוצים למנוע"
אופירה אסייג: "אנחנו לעולם לא נאמר למרואיין 'צא מהאולפן'. כשאנחנו ברדיו וישנו ראיון שלא מוצא חן בעינינו אנחנו יכולים להוריד אותו מהקו, בטלוויזיה אדם שמגיע לאולפן יש לכבד אותו" 
שי: "אז אולי נתקשר אל מני נפתלי ותבקשי סליחה?"
אופירה אסייג: "על מה?"
שי: "בשם ברקוביץ'"
אופירה אסייג: "ממש לא. אין לנו עניין לפגוע באף אחד"
שי: "רק אל תשכחי לקחת את הילדים מהצהרונים"
עריכה: איתמר זיגלמן