הקטל בדרכים נמשך: נער בן 14 נהרג היום (שני) בהתהפכות רכב בכביש 90, סמוך לקיבוץ יהל שבערבה. בנוסף אליו, נפצעו בתאונה אישה כבת 40 שמוגדרת במצב קשה עם חבלות ראש וכפיים כשהיא מורדמת מונשמת, והיא פונתה בעזרת מסוק מד"א לבית החולים סורוקה יחד עם , 



 חובש מד"א שמעון בוגנים, שהגיע לזירת האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך על הגג בצד הדרך, בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו מהמושב האחורי נער כבן 14 מחוסר הכרה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי נקבע מותו בשטח. נהגת הרכב, אישה כבת 40 חולצה כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה יחד עם צעיר כבן 19 שהיה גם כן ברכב ונפצע באורח קל".

לפי נתוני הרשות לבטיחות בדרכים, מדובר בהרוג ה-352 בשנת 2017, זאת לעומת 368 בני אדם שנהרגו המקבילה אשתקד.

הוארך מעצרו של החשוד בגרימת מותה של סתיו לוי

בתוך כך, הצעיר בן ה-17 שחשוד בגרימת התאונה בה נהרגה סתיו לוי ז"ל ופציעת חברתה ים גוטליב, שאירעה לפני יומיים, שוחרר למעצר בית בן שמונה ימים בתנאים מגבילים. בין התנאים שהוטלו על הצעיר, נאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שקשור לאירוע ולמסיבה שקדמה לתאונה, כמו כן נאסר עליו השימוש בטלפון נייד או גלישה באינטרנט, והוא חויב להפקיד ערבות במזומן וערבות נוספת של צד ג'.
 
במשטרה ממתינים לתוצאות בדיקת האלכוהול שנערכה לצעיר, ובשלב זה בודקת המשטרה האם הנער, שנהג בטרקטורון בזמן התאונה, נהג בעודו נתון תחת השפעת אלכוהול וכמו כן עולה מהחקירה כי למרות שבנוסף למושב הנהג בטרקטורון יש מושב אחד נוסף בלבד, בעת התאונה היו בכלי הרכב שתי הנערות בנוסף לחשוד. 
 
כזכור, התאונה הטרגית אירעה בלילה שבין שישי לשבת, בשדות היישוב עולש שבעמק חפר, כאשר שלושת הצעירים - לוי שנהרגה בתאונה, חברתה גוטליב שנפצעה, והנהג עצמו, בילו במסיבה לפני האירוע, ועל פי החשד ייתכן ונהגו בגילופין.