אישה כבת 33 נרצחה היום (חמישי) בדקירות סכין, על פי החשד ע"י בעלה שהיה עמה ועם בנם בן ה-17 בביתם שבפתח תקווה. במהלך האירוע ככל הנראה נפצע גם הנער לאחר שניסה להגן על אמו מאביו. האב עצמו, גבר בן 42, פצע עצמו לאחר מכן באורח קשה והועבר לטיפול בבית החולים בילינסון. מבירור המשטרה עולה כי מי שהתקשרה ראשונה למשטרה ודיווחה על האירוע היתה האישה עצמה, הקורבן, אשר צעקה בטלפון.



אירוע הדקירה בפתח תקווה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כיוון שלא ניתן היה להבין לפשר פנייתה, אך עלה חשד כי היא במצוקה, החלו במשטרה הניסיונות לאיתורה. תוך כדי הניסיונות לאתר את מקור השיחה, התקבלה שיחה נוספת. הפעם היו אלה שכנים שדיווחו כי מהדירה הסמוכה בוקעות צרחות אימים וכי נדמה כי משהו רע מתחולל בדירה. בשלב הזה, היו כבר כוחות משטרה בדרך לזירה.



"משפחה שלמה מתרסקת"



במשטרה אישרו את הפרטים וציינו כי הנושא נמצא כעת בחקירה. גורמי רווחה הגיעו למוסדות החינוך בהם שוהים חמשת הילדים הנוספים של הילדים וכעת שוקדים בעירייה כיצד לטפל במשפחה שנותרה ללא אמא שהלכה לעולמה ואבא שייעצר מיד לאחר שיחלים.



תושב השכונה סיפר בשיחה עם מעריב אונליין: "זה מקרה מצער מאוד, משפחה שלמה מתרסקת באירוע כזה. שישה ילדים שהופכים יתומים מאמא ועכשיו יצטרכו לשרוד לבדם, כיוון שהאב שחשוד במעשה ייעצר מיד לאחרי שיחלים מהפציעה שלו. זה אסון גדול".



צילום: תיעוד מבצעי מד"א



הדיווח על האירוע החל סמוך לשעה 8:40 בבוקר, עת בקעו צרחות מדירת בני הזוג בכניסה הראשונה בבניין "רכבת" ברחוב צאלח שלום בעיר. שכנים שהיו בבתיהם הבינו כי מדובר בסכסוך בין בני הזוג וכאמור מיד הזעיקו למקום את המשטרה. תוך כדי הבחינה אחת השכנות בשכנתה הצעירה כשהיא מדממת, רצה אל הרחוב ומתמוטטת על חלקת דשא קטנה בסמוך לעץ דקל.



האישה הזעיקה את צוות מד"א למקום ולאחר טיפול ראשוני רפואי היא פונתה במצב קשה לבית החולים בילניסון, אולם לאחר זמן קצר הידרדר מצבה והיא הוכנסה לחדר הטראומה של בית החולים כשהיא מוגדרת פצועה באורח אנוש, וכאמור לאחר מכן נקבע מותה.



אביה של הנרצחת: "לא ציפינו לזה"


vשכנה המתגוררת בכניסה הסמוכה והזעיקה את המשטרה סיפרה למעריב אונליין: "שמענו צעקות, הזעקנו מהר את המשטרה אולם תוך כדי שהשוטרים הגיעו, האישה רצה אל הרחוב כשהיא פצועה והתמוטטה ליד עץ דקל על המדרכה. כשראינו את הבעל, עם הגעת השוטרים, הבנו שעל פי החשד הוא היה במצב של שיכרות. אנו לא יודעים מה קרה בדיוק מתוך הדירה, אבל על פי ההערכות הבנו שהיה שם סכסוך בין הזוג".



אביה של הפצועה שהגיע לזירה שוחח עם נציג הקהילה מהעירייה וסיפר לו שבני הזוג עבדו במשמרות ב"חצי חינם", וכי בתקופה האחרונה, כשהם היו מבקרים אותם, הם הבחינו שהאב מתבודד ומסתגר והרגישו שמשהו קרה לו. לדבריו "לא ציפינו שזה מה שיקרה". 

חובש בכיר במד"א אמיר ברכר סיפר: "במקום הייתה המולה, בכניסה לבניין שכבה אשה כבת 33 בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון ובגפיים. אמרו לנו שבדירה ישנם פצועים נוספים אז התפצלנו. צוות נוסף עלה לדירה ואנחנו הענקנו לאשה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".



פרמדיק מד"א יהונתן מייזלס סיפר: "באחד החדרים בדירה ראינו גבר כבן 42 בהכרה מעורפלת, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה. נער כבן 17 שהיה בהכרה מלאה והתהלך עם חתכים בגפיים, קיבל טיפול ראשוני ופונה להמשך טיפול כשמצבו קל".



עץ הדקל לידו נמצאה האישה לאחר שנדקרה. צילום: אלון חכמון