"מילדה שמחה, חברותית ובעלת ביטחון עצמי היא הפכה לילדה שבורה ומסוגרת שאיבדה את האמון בעולם", כך סיפרה תושבת צפון הארץ שטוענת כי בתה עברה התעללות, שגובתה בהוכחות שהביאה, אך לא זכתה להתייחסות מהמשטרה. בפוסט שפרסמה בעמוד "סטטוסים מצייצים" בפייסבוק, אמרה שדמית הר זהב כי בתה, שביט, עברה התעללות נפשית ופיזית מצד המטפלת שהוציאה אותה בכל יום מהגן.
"לפני שבועיים אזרנו סוף סוף כוחות ואומץ וניגשנו לתחנת משטרת זיכרון יעקב והגשנו תלונה אצל החוקרת התורנית, סיפרנו את כל הידוע לנו ומסרנו דיסק עם צילום וידאו מהמצלמה הנסתרת שהתקנו בבית", סיפרה, "במשך שבוע שלם לאחר הגשת התלונה החוקרת התעלמה מהודעות ושיחות טלפון מאיתנו ולא מסרה לנו מידע בנוגע להתקדמות החקירה ומתי חוקרת ילדים תדבר עם שביט. לאחר שהצלחתי סוף סוף לקבל ממנה מענה היא אמרה שהתיק נסגר מפני שאין הוכחה לעבירה פלילית". 
הר זהב טענה כי כי התיק במשטרה נסגר מאחר והמשטרה לא הצליחה למצוא בו את ההוכחות הדרושות למרות סרטון שלטענתה מוכיח אחרת. "התיק נכון להיום סגור מפני שחוקרי משטרת ישראל לא מצליחים למצוא את העבירה הפלילית במעשיה של המטפלת. אולי אתם תצליחו להסביר לי איך ילדה שהורעבה במשך שעות עד שהיתה צריכה לגנוב חטיף אנרגיה ולהתחבא מתחת למתקן כביסה זה לא עבירה פלילית? עד היום שביט מחביאה אוכל בחדר שלה בגלל הטראומה".

"ילדה שנלקחה לביתה של המטפלת ללא ידיעת הוריה וננעלה בחדר השינה ללא אפשרות ללכת לשירותים עד שעשתה פיפי במכנסיים זה לא עבירה פלילית? 
עד היום היא מרטיבה במכנסיים. ילדה בת כמעט 5 שלא עשתה במכנסיים אפילו כשגמלנו אותה מחיתולים. ילדה שמספרת שהמטפלת הרביצה לה כל הזמן על הראש זה לא עבירה פלילית? סרטון שמראה את המטפלת צורחת על שביט וקוראת לה בשמות ומשפילה אותה ולאחר מכן קמה מהספה להכות אותה זו לא עבירה פלילית?" 
"היא שואלת אותנו לפעמים: למה נתתם לזה לקרות לי? אנחנו מתנצלים בפניה כל הזמן ומקווים להיות ראויים לסליחתה יום אחד. שביט מתחזקת מיום ליום ומשתפת בעוד ועוד פרטים ממה שעברה, סיפורים שמקפיאים את דמנו וגורמים לנו לבכות בכל לילה. איך לעזאזל המשטרה גם מונעת מהבת שלי צדק וגם מאפשרת למטפלת הארורה הזו להמשיך לעבוד עם ילדים? כמה ילדים צריכים להיפגע ממנה עד שיעצרו אותה? בבקשה שתפו כמה שיותר כדי שאולי זה יגיע למישהו שיוכל לעזור מול האטימות של הגוף שאמור להגן על ילדינו".

טרם נמסרה תגובה מהמשטרה לדברים.