טרגדיה בדרום: נהג טרקטור כבן 65 נהרג היום (ראשון) לארח שהתהפך למאגר מים במפעלי ים המלח. על פי אנשי מד"א שהגיעו למקום, הנהג היה לכוד זמן מה מתחת למים ולאחר שחולץ לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. 



פאראמדיק מד"א בריאן בן דוד סיפר: "כשהגענו למפעל ראינו את הטרקטור הפוך בבריכה. נהג הטרקטור, גבר כבן 65 חולץ לשפת הבריכה כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".



מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות נהג שהתהפך בעת שנהג על טרקטור באחת הבריכות במפעלי ים המלח, הוקפצו למקום שוטרים והועבר דיווח למשרד העבודה. בתום טיפול רפואי בזירת התאונה, נקבע מותו של הנהג. נסיבות האירוע בחקירה".



אתמול נדרס למוות ילד בן 12 ביישוב זרזיר שבעמק יזרעאל. על פי החשד, הדריסה היתה מכוונת וכתוצאה מקטטה שפרצה ביישוב, והנהג, בן 42, נעצר. כתוצאה מאירוע הדריסה, נפצע הילד באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק שבעפולה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 



ביום רביעי נהרג צעיר בן 16, וחברו בן ה-17  נפצע קשה בתאונת דרכים שאירעה בכפר, וזאת לאחר שרכב פגע באופנוע עליו רכבו השניים.  חובשים ופרמדיקים שהגיעו לנקודה נאלצו, כאמור, לקבוע את מותו של בן ה-16 ופינו את בן ה-17 לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלת ראש. נהג הרכב, שנפצע באורח קל, פונה לבית החולים האנגלי בנצרת.