עיתונאית גלי צה"ל, הדס שטייף, אמרה הערב (ראשון) כי היא "תשמח" שפרשיית ההאשמות בהטרדה מינית כנגד השדרן נתן זהבי תגיע לבית המשפט, והבטיחה כי קמפיין Me Too לא יגווע. בראיון לתוכנית "אנשים" בערוץ 12, סיפרה שטייף כי חוותה הטרדה מינית בעצמה וכי החוויה מניעה את מאמציה לחשוף את סיפוריהן של מתלוננות אחרות. "בעיניי זה מאוד פשוט, הייתי מאוד צעירה, לא היה אז את חוק ההטרדות המיניות", אמרה. "אם היום, כשיש את החוק, נערות, נשים, לא מגיעות להתלונן, אז מה אליי? אישה שזוכרת הטרדה מינית שעברה והיא זוכרת, גם אם היא אומרת אחרי 35 שנה, זכותה". 
העיתונאית אמרה כי היא תשמח לעמוד בבית המשפט מול שדרן הרדיו שהגיש נגדה תביעת דיבה. כזכור, שטייף דיווחה כי בידיה עדויות של מעל 10 נשים כנגד זהבי, וכי אחת מהמתלוננות הייתה בת 17 בעת שהוטרדה לכאורה. "אני לא רוצה לדבר על פרשת נתן זהבי כי זה יידון בבית המשפט, אני אשמח שזה יגיע לבית המשפט", אמרה. "לכל אלה שתוקפים אותי כבר שנים שאנחנו עושות שיימינג ומשפט ציבורי, אז הנה - תהיה הזדמנות להגיע לבית משפט. אין קשר לתיק לבין זה שעדיין לא פרסמתי תיקים אחרים, אני לא מפרסמת כי אני יסודית. אין שבוע שאני לא מפרסמת בגלי צה"ל לפחות אחד או שניים סיפור על מטריד מיני. מה לעשות, הם לא מפורסמים, הם לא ידועי שם, לכן זה לא תופס כותרות".

שטייף הוסיפה כי דיווחים על תלונות נוספות ימשיכו להגיע. "כל יום אני עובדת, כל יום בין שלוש לשבע נשים, באמת סיפורים קשים", סיפרה. "אני מלווה אותן, אני בודקת אותן, אני גובה את מה שאני צריכה לגבות, אני עוברת כדי שאני חס וחלילה לא אטעה, ולא אעשה עוול לאף אחד, ואחרי זה אני מפרסמת. זו דרכי". היא דחתה את הטענה כי הפסיקה לדווח על הטרדות מיניות מחשש תביעות נוספות. "שיאזינו לגלי צה"ל כל בוקר וישמעו אם נעלמתי או לא. לפחד? אני עיתונאית ואני עושה את עבודתי נאמנה. שיגיעו להעיד בבית המשפט", אמרה. 

הדס שטייף. צילום: אלוני מור
הדס שטייף. צילום: אלוני מור

 
הכתבת הבטיחה כי גל ההאשמות בהטרדה מינית, שהחל בארה"ב בעקבות תלונות נגד מפיק העל ההוליוודי הארווי ויינשטיין, לא ייפסק. "ממש לא. טיבם של דברים שהם עולים במכה אחת, ואז זה יורד", הסבירה שטייף. "זה לא יורד כי זה לא קיים, זה יורד כי יש דברים אחרים שגונבים את הפוקוס, יש חקירת ראש ממשלה,  חקירת ביטן. אבל מלבד זה אני רוצה להזכיר פרויקט "Me Too" החל במדינת ישראל שש שנים לפני שהחל בארה"ב: פרשת עמנואל רוזן, נזכיר, וסילבן שלום. זה היה מאוד נקודתי, אבל כבר אז דיברנו על מפורסמים. זה קיבל בוסט מארה"ב, אבל אצלנו זה כבר שש שנים ואני מבטיחה לך זה ימשיך גם הלאה".