רצף טרגדיות בדרום: פעוט כבן שנתיים נפצע היום (שבת) לאחר שנדרס על ידי אביו, והובא לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 25 סמוך לצומת שגב שלום. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, וקבעו את מותו. פרמדיק מד"א, אייל עוז, סיפר: "סמוך לצומת חברנו עם רכב פרטי שבתוכו שכב הפעוט, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זה קצר נקבע מותו".

בתוך כך, מוקדם יותר היום, פעוטה כבת חצי שנה ממושב במועצה האזורית שפיר, מתה מנסיבות שאינן ברורות. עדי ראייה טוענים כי הפעוטה נחנקה משקית ניילון שנכנסה לפיה. צוות מד"א שהגיע לחדר האוכל במושב, פינה אותה לבית החולים ברזילי באשקלון, במצב אנוש, כשפעולות החייאה מבוצעות בה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.
 
חובש רפואת חירום במד"א רונן רביב סיפר: "כשהגעתי למושב הובילו אותי לחדר האוכל שם ראיתי את הפעוטה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשמבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי מתקדם והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח ברזילי תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".

בתחילת החודש, ילד כבן 4 נמצא מחוסר הכרה בבית בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לפעוט טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה מאוד ולא יציב לבית החולים "שערי צדק", תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. נסיבות המקרה נמצאות בבדיקה. 

הפאראמדיקים של מד"א רן אבלס ואריה עבוד שטיפלו בילד, סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים וכאשר חזר הדופק הוא פונה במצב קשה מאוד ולא יציב תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח".