חגיגות השנה האזרחית החדשה נפתחו הלילה ברחבי הארץ, וישראלים רבים יצאו מבתיהם וחגגו במסיבות, ברים ופאבים ברחבי הארץ. היו גם מי שחגגו את השנה החדשה בחדר הלידה, וקיבלו במתנה לכבוד 2018 בן משפחה חדש שהגיח לאוויר העולם. יבגניה ואנדרי דנור היו הראשונים שזכו ללדת בת ראשונה בשעה 00:34 בלילה. הפעוטה נולדה בלידה רגילה במשקל של 3.122 ע"י המיילדת תהילה מרציאנו והוריה בחרו לה את השם "תהל".



היולדת בת ה-29 מבאר שבע ביקשה לברך לכבוד השנה האזרחית החדשה: "בפרוס עלינו שנה אזרחית חדשה, אני מברכת לבריאות, נחת והצלחה את כל הנולדים".



מזל טוב ליבגניה ואנדרי דנור. צילום: המרכז רפואי ברזילי



דקה לאחר מכן נולדה התינוקת השנייה של שנת 2018 באגף לאם וליילוד שבמרכז הרפואי פדה- פוריה. בשעה 00:35 נולד לרז (31) ונדב אביטל, תושבי יוקנעם, בן במשקל 3,545 ק״ג. אורית סגל, המיילדת שטיפלה בהם, סיפרה שהלילה הראשון של 2018 היה גשום וקר ודי רגוע בחדר הלידה. במרכז הרפואי נולדו הלילה שלוש לידות, בהם גם לידת תאומים.
 
מזל טוב לרז אביטל. צילום: המרכז הרפואי פדה פוריה


תשע נשים ילדו במהלך הלילה


רינת דורון בת ה-32 הייתה האישה השלישית שילדה את העולל השני של 2018 בישראל. במהלך הלילה הגיע רינת עם בן זוגה רביב אל המרכז הרפואי אסף הרופא שבבאר יעקב. המיילדים התרגשו לקבל את פניה של בת חדשה שנולדה במשקל של 3.690 ק"ג, אחות לאבישי בן השנה.



הצוות הרפואי סיפר כי הלידה, שהתרחשה בסביבות השעה 2:00, הייתה חלקה ועברה בשלום. היולדת סיפרה על החוויה המרגשת: "חיכינו, חיכינו וקיווינו שנפתח את השנה האזרחית החדשה בבשורות טובות. והנה אכן קיבלנו מתנה נפלאה ל-2018 - בת מקסימה. אני מאושרת ומודה לבורא עולם שהלידה עברה בשלום ומאחלת לקטנטונת ולנו שנה של בשורות טובות, קצת מזל והרבה בריאות. כל השאר, אני בטוחה, כבר יבוא לבד".



שיראל ואביחי בן שושן מעכו פתחו גם הם את שנת 2018 עם חיוך רחב על פניהם. השניים הגיעו לחדר הלידה במרכז הרפואי לגליל וסמוך לשעה 06:00, ילדה שיראל את בנם במשקל 3.620 ק"ג. זהו התינוק השלישי שנולד לבני הזוג, שציינו בהתרגשות: "אנחנו מאחלים מזל טוב לכל ההורים החדשים ומאחלים שנה טובה ובריאה לכולם, שנה של בשורות טובות".

במהלך הלילה טיפלו החובשים והפרמדיקים של צוותי מד"א בחרבי הארץ בתשע נשים שפונו לבית החולים לאחר שנתקפו בצירי ילדה.



מזל טוב לשיראל ואביחי בן שושן מעכו. צילום: המרכז הרפואי לגליל



מזל טוב לרינת ורביב דורון. צילום: דוברות "אסף הרופא"