ניצב משנה אפרים ארליך, הידוע בכינויו 'קרמשניט' פורש משורות המשטרה בתום קריירה ארוכה שבה חשף שחיתות במשטרה. ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה שוחחו בתוכניתם ב- FM103 עם כתב הפלילים בוקי נאה "הוא לא פרש הוא הגיע לגיל גבורות והוא יוצא לחופשת שחרור לפני הפנסיה" הסביר בוקי נאה, "זה הכתם השחור ביותר של משטרת ישראל בשנים האחרונות. הוא בשנתיים האחרונות קיבל משכורת כדי לא לעבוד. איך היד של השר לביטחון פנים לא רעדה כשהוא מינה אותו לפרויקטור לחיזוי תאונות דרכים"

בהמשך סקר בוקי נאה את דרכו של נצ"מ ארליך במשטרה: "בחור צעיר מדרום תל אביב שהתגייס למשטרה, היה עוקב בניידת סמויה ותפס גנבים. בהמשך היה בלש ביחידה המרכזית והגיע לכל מיני הישגים ותפקידים בשטח עד שהוא התקדם וחשף שחיתות. הוא הלך למבקר המדינה ואז הוקמה ועדת זיילר והמפכ"ל הלך הביתה. הוא קיבל תעודת חושף שחיתות מנשיא המדינה ומאז המשטרה משדרת שאסור לחשוף שחיתות בתוך המשטרה. מי שיעיז לחשוף שחיתות ייענש. מאז שהוא עשה את זה שלחו אותו להיות סגן מפקד משטרת חברון, שם היה אחראי על המטבח, בהמשך היה בכבאות 3 שנים כי חברו קיבל אותו כדי שיעשה משהו. לאחר מכן חזר למשטרה בתור חזאי, הוא היה צריך לחזות תאונות דרכים. הוא סתם קיבל שנתיים משכורת בזבוז כספי ציבור. המפכ"ל כתב בסיכום הראיון עמו, שהוא מבין את ההתנהלות לגביו. זאת אומרת, מי שחשף שחיתות במשטרה שיצפה לזה שמשטרת ישראל תנקום בו עד סוף ימיו.






כעת הוא ייצא לחופשת פרישה כמו שמגיע לו על פי החוק והוא ייסע על חשבון הציבור ברכב משטרה עוד 5 חודשים. כל זאת אחרי שבמשך שנתיים לא נתנו לו לעבוד. נתנו לו חדר במשטרת בית שמש עם טלוויזיה ומחשב כדי שלא יעבוד"



על הכינוי 'קרמשניט' שדבק בו, סיפר בוקי נאה: "יש לו לחיים ורודות. הוא נהג לאכול עוגות קרמשניט ולכן קראו לו כך. הוא בחור טוב, משטרת ישראל קידמה מאות קציני משטרה שנהיה להם עבר פלילי כזה או אחר. בקרמשניט לא דבק רבב בחייו ולא ביצע שום עבירה והנה המשטרה הענישה אותו כי הוא חשף בתוך המשטרה שחיתות, הגוף שאמון להילחם בשחיתות, עצוב אבל זה מה שיש"



עריכת תוכן 103FM: ברק קיסר