שתתה קפה וחטפה דוח: חופית אלוש, נהגת שנתפסה ביום חמישי האחרון על ידי שוטר תנועה כששתתה קפה בזמן הנהיגה, סיפרה היום (שני) ב-103FM על הדוח והקנס שקיבלה בשווי 500 שקלים, שקיבלה על כך שלא שמרה את שתי ידיה על ההגה. "יצאתי עם כוס קפה מהבית. שתיתי ממנו שלוק והחזרתי אותו למקום ברכב", סיפרה אלוש, "השוטר קרא לי בכריזה לעצור בצד ואמר לי 'תקשיבי, יש בעיה, החזקת כוס נס ביד'".
"הוא אמר לי שאסור לשתות בזמן הנהיגה ושתי הידיים צריכות להיות על ההגה", המשיכה הנהגת, "אמרתי לו שיש דברים שעושים במהלך הנסיעה והוא ביקש ממני להמתין וחזר עם הדוח". אלוש הוסיפה כי היא מתכוונת לערער על הדוח שניתן לה. "אני מנהלת מכירות שטח והרישיון הוא העבודה שלי, הוא הפרנסה שלי".
סגן ניצב אמיר ג'יבלי, סגן מפקד משטרת התנועה הארצית, התייחס למקרה ואמר כי "החוק מדבר על זה שצריכים להחזיק את ההגה בשתי ידיים. אנחנו לא מנותקים מהמציאות, אנחנו יודעים שאנשים מעבירים הילוכים. אני לא מכיר שוטר שלנו שביצע אכיפה כזו. אנחנו לא מנחים את השוטרים לבצע אותה אבל מבחינה חוקית יש כאן עבירה".

ג'יבלי הוסיף: "אני עשרות שנים באגף התנועה ולא מכיר שוטרים שאוכפים את העבירה הזו על זה שמישהו החזיק מברשת ביד או כוס קפה ואם שוטר עשה את זה, אי אפשר לדעת מה הוביל אותו. בכל מקרה הדוח הוא דוח חוקי, יש פה עבירה".