לאחר המפגש הסוער אתמול בין ארגון מולד לבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, אשר תקף בזעם את חברי הארגון במהלך הגישור לטענתם, סיפר היום (רביעי) עידו 'סני' ארזי ממכון מולד על תחושותיו לאחר העימות: "נעלבתי מהדברים של יאיר נתניהו, אנחנו בארגון תבענו את יאיר נתניהו על כך שהוא האשים אותנו שאנחנו ממומנים על ידי 'הארגון להשמדת ישראל', ארגון שלא קיים, והוא החליט לתבוע אותנו בתגובה. בית המשפט קבע שעלינו ללכת לגישור ולצערנו יאיר נתניהו לא הצליח להתמודד כל כך יפה עם הסיטואציה ולהגיע בשעה שנקבעה". 

לדברי ארזי, "נתניהו נכנס לדיון ב-45 דקות איחור ואני חיכיתי שיתנצל על כך. לאחר שהוא לא התנצל הערתי לו על האיחור והוא לא קיבל זאת יפה. הוא צעק, קילל ויצא מהחדר בריצה תוך כדי שהוא מדבר במילים לא יפות, לבחור יש בעיה קלה עם התנהלות בין אישית ואולי עבר עליו יום קשה במיוחד".



"אני קיוויתי שהוא יתנצל ולא יתנהל כמו דמות ממשחקי הכס", הוסיף ארזי. "אני מקווה שיאיר נתניהו ומשפחתו יפסיקו את הרדיפה והאנטי נגד כל מי שמבקר אותם, עליהם להבין שמותר להעביר עליהם ביקורת. אני מאוד מקווה שהוא יתנצל על הדברים ויגיע לגישור כדי שנוכל לשמוע את כל הטענות שיש לו כנגדנו בדרכי נועם. יש לי תחושת בטן שזה יגיע לבית המשפט". 
עריכה: איתמר זיגלמן