גורמים המקורבים לחגית ביטן דחו בשיחה עם 'מעריב אונליין' את הטענות שהועלו הערב (חמישי) ב"חדשות עשר" בעניין משה יוסף וציינו כי "העובדה שחגית אישרה שקיבלה הלוואה של כמה אלפי שקלים ישירות ממשה יוסף, אין בה כהוא זה כדי לפגוע או להפיל דבר על יוסף. במהלך חקירתה היא אמרה במפורש שאינה יודעת על דבר שקשור לבעלה, בו היא מאמינה ובוטחת בניקיון כפיו". כמו כן אמרו המקורבים כי ביטן "לא מבינה מאיפה עולות טענותיו של יוסף בהתייחס לפרטים שכביכול היא מסרה, מה שאינו נכון בלשון המעטה". פרקליטתה, עורכת הדין לימור אזולאי, סירבה להתייחס לנושא.


כזכור, על פי הפרסום הערב ב"חדשות עשר", אמר משה יוסף בשיחה עם מקורביו כי הוא "יושב שעות בחדרי החקירות והם שואלים אלף שאלות והראש כל הזמן חושב על המשפחה. המשטרה עשתה פה עבודה מדהימה, אי אפשר באמת להתמודד איתם. הבנתי שאני סגור מכל הכיוונים אבל רציתי להמשיך ולא לענות אבל אז הם הראו לי דבר אחד: אשתו של דוד ביטן אישרה בחקירה הראשונה שלה שהיא קיבלה ממני כסף".

יוסף המשיך ואמר כי "אם היא אישרה כזה דבר, הבנתי שהם רוצים להפיל עליי את התיק. הבנתי שאני חייב להגן על עצמי. החלטתי לעשות מעשה ולספר למשטרה על המעשים שלי בלבד. אני לא עד מדינה, אני לוקח אחריות על המעשים שלי. פעלתי בצורה לא נכונה, בעקבות עצות לא טובות שקיבלתי לאורך הדרך ועל זה אני צריך לשלם". פרקליטו גיל עשת מסר כי "מרשי מתכחש לכל הטענות שהועלו נגדו ומבקש שלא לחשוף פרטים בעניין ההידברות בין הצדדים".