לאחר ראיון סוער שהעניקה ענבל אור לתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ביום שישי האחרון, רבקה אלון, שהייתה לקוחה של אור אמרה הבוקר (ראשון) בתוכניתו של ניב רסקין בקשת, כי היא נעקצה על ידה במאה אלף שקלים כשביקשה לקנות דירה ברמת גן. "נהניתי מכל רגע בראיון הזה, אייל ברקוביץ' אמר בדיוק את מה שקרה ואף אחד לא אמר, שמכרו לנו דירה באוויר", סיפרה אלון והוסיפה: "היא כתבה מחירים מפתים בעיתון. שלחה מישהו אליי הביתה כדי לקחת את הכסף. בעלי רצה לעשות לי הפתעה אבל אני תמיד ידעתי שאסור לעשות עסקים עם ענבל אור. אמרתי לבעלי שאסור לקנות ממנה כי היא נוכלת. היא כל הזמן אמרה שנקבל חזרה את הכסף אבל עדיין לא ראינו אותו". 
"עסק מסודר לא מוכר דירה אחת לשלושה אנשים", אמרה, "היא ראתה בניין שגרים בו אנשים אחרים וניסתה למכור אותו. היא מכרה אוויר. אף אחד בכלל לא חושב עלינו. מקווה שבית המשפט יעניש אותה".
ענבל אור עלתה לשידור על מנת להגיב לדבריה של אלון והתעמתה איתה. "אני שומעת את הדברים של הגברת ואני פשוט מזועזעת", אמרה, "אני לא מכירה אותה או את בעלה, היא מושתלת. היא חשופה לתביעת דיבה כי קראה לי נוכלת בשידור חי. את תצטרכי בסופו של דבר להוכיח את הדברים".

אלון הטיחה בה כי "עובד של ענבל הגיע אליי הביתה ומכר לבעלי את הדירה בפרויקט "אלוף הניצחון". אם זה פרויקט שלה אז למה מישהו אחר בונה שם?"
אור השיבה: "רכשנו במקום את הקרקע וכתוצאה מהתרמית שעברתי העסקה נפלה. לא פשעתי. היא חשופה לתביעת לשון הרע. כולם יתנו את הדין כאן. לא ייתכן שנותנים לכך במה בתקשורת. אני דורשת שתוציא בשידור חי קבלה. יש מסמכים שחור על גבי לבן שמעידים על הונאה ושוד שיעשו רעידת אדמה במדינת ישראל". 
כזכור, בראיון שהעניקה אור לתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ביום שישי, פרץ עימות חריף בינה למגישים. אופירה: "בואי נרגיש אותך ענבל, יש אנשים שנפגעו ממך. זוגות צעירים ששמו את הכסף והרגישו מרומים - אנשים מפחדים שלא יקרה להם מה שקרה למי שקנה אצל ענבל אור. לא מכרת אוויר?".
אייל: "ברור שכן. היו לה שש דירות והיא מכרה אותן ל-60 איש. די ענבל את מכרת אוויר לאנשים שהפסידו את כל כספם. מבוגרים וזוגות צעירים שאין להם היום בית בגללה זו עובדה".
ענבל: "עובדה זה מסמכים".
אייל: "במקום שאת תבואי תגידי אני מתנצלת, את ידעת מהכל את ידעת מהכל".
אופירה: "את מכרת אוויר".
אייל: "אני גם טוען אם זוגות צעירים לקחו משכנתא וקנו ממנה דירה ולא קיבלו וזה מעצבן אותי אופירה מעצבן אותי שהיא מיתממת פה את ידעת מהכל את ידעת מהכל".
אופירה: "זה הצד שלה".



אופירה: "ענבל אני חייבת לשאול אותך, את גנבה? את נוכלת?".
ענבל: "אני בניתי בעשר אצבעותיי".
אופירה: "אז איך יצא לך שם של נוכלת וגנבת".
ענבל: "אני לא גנבתי אני יושבת כאן בגלל שלא גנבתי. אני ברחוב עם ילדיי בגלל שלא גנבתי, אם הייתי גונבת היה לי בטח בית ממש מפואר. הרבה מאוד כסף נלקח פה".
אייל: "הטענה היא, שאת עשית מה שמיידוף עשה רק בקטן יותר. לקחת מאנשים ממיטב כספם ומכרת להם אוויר, והיום אין להם דירות ואת חיית כמו מלכה עם תכשיטים, משרדים, מכוניות ודירות מפוארות, חיית כמו מסכנה? היה לך יהלומים בגודל של ערים? מגיע לך? זה מה שמגיע לך?".
ענבל: "מה מפריע לך צרות העין? לך יש עשר דירות".
אייל: "אבל אני לא גנבתי את גנבת את גנבת את גנבת. לפחות היית באה לפה ומתנצלת בפני אלה שנפגעו אנשים אין להם מה לאכול בגללך. רציתי לרחם עלייך ואני כבר לא יכול. לרחם עלייך למה הלכת ברחוב והצטלמת כמו מסכנה?. את יודעת מה אני מאחל לך? להיות חפה מפשע זה מה שאני מאחל לך כי את אמא לילדים".
ענבל: "אני מאחלת לך להיות ישר".
אייל: "רק את ישרה. גנבת את כל העולם".