אומרים ש"הסנדלר הולך יחף": זה מה שקרה לחוקר פרטי שבטיפולו עשרות תיקים ותיעוד של נשים וגברים שבגדו, כשלא תיאר לעצמו כי שיחות שהוא עצמו ניהל עם המאהבת ועם כמה מחבריו, ייפלו כפרי בשל לידי רעייתו. עכשיו הוא טוען להגנתו בבית הדין הרבני "אלה היו שיחות נפש היתוליות ולא יותר".
מדובר בבעל ואישה הנשואים כבר 22 שנים ולהם שלושה ילדים, הבוגר שביניהם אחרי צבא. בכתב התביעה שהגישה האישה באמצעות עורך הדין גדלי סולן, נטען כי הבעל, חוקר פרטי במקצועו וקצין ביחידה מובחרת בעבר, ניהל מערכת יחסים אינטימית עם השכנה מ"הדלת ממול". את השיחות הם נהגו לקיים בטלפון, את המפגשים בבתי מלון. 
 
לדבריה, הכל התנהל על מי מנוחות עד שהבן הצעיר, לקח את הרכב של אביו ודי במקרה הפעיל את המצלמה וקלטת הקול ונדהם ממה ששמע. עו"ד גדלי סולן הדגיש כי הבן שגילה שעות של שיחות, בין היתר, בין אבא שלו לכמה מחבריו בהן הוא מתרברב על אופי הסקס עם המאהבת וההבדלים בינה לבין רעייתו, תוך שהוא לועג לרעייתו, הרתיחו את הבן. הוא העלה את כל התוכן על "דיסק-און-קי" ואת החומר שמר לעצמו למשך חודש ימים. 
 

רק אחרי שניהל בעצמו מעקב אחרי אביו, הבין הבן כי אימא שלו היא חסרת משמעות בחייו של אביו. "הבן בחר להשמיע את החומר לאמו", כתב עו"ד סולן בתביעה. בבית הדין אמר הבעל להגנתו: "אני חוקר פרטי וצחקתי עם החברים שלי ועם השכנה על הביצועים של אשתי, אבל לא בגדתי". 
עו"ד גדלי סולן


הרבנים שישבו בדין קבעו כי גרסתו של הבעל אינה אמינה וציינו כי שמעו חלק מההקלטות והם מבינים כי נוהל כאן רומן ארוך שנמשך למעלה משנתיים עם השכנה. אחד הדיינים אמר לבעל: "לפעמים לא צריך חוקר פרטי כדי שהזוועה תצא לאור, מספיק בן ישר והגון, וחוקר טיפש שמקליט את עצמו". הדיון בגובה הכתובה נקבע לעוד שבועיים.